AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Hei;) Har vært prøver nå i tre måneder uten å lykkes. Jeg skulle hatt mensen for 2 dager siden, men tørr ikke å bli glad for tidlig. Så jeg tenkte å vente vertfall en uke, så hvis jeg ikke får mensen innen det så ta en test på julaften. Det hadde vært den perfekte julegave! :D Hva tror dere om der? :D
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Hvis du klarer vente så lenge, så kjør på Men hvis du kjenner at du kommer til å bli veldig skuffet og lei deg hvis du ikke er gravid, så kan det kanskje være greit å ta den før, slik at du slipper å ha sorgen så "fersk" på julaften. 3
Veronica W Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Sikkert en koselig ting dersom testen viser positivt, men dersom negativt blir man kanskje litt deppa og tankefull?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Jeg ville tatt en med en gang så hadde jeg sluppet å levd på forhåpninger... En hjerteskjærende skuffelse hvis du har gått å gledet deg hele uka... Testen bør være positiv nå hvis du er gravid. Krysser fingrene for deg!!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå