Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #1 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei! Jeg skal printe et lerret, og ønsker skrift på. Noen som kommer på andre leverandører enn fotoknudsen? Har helt jernteppe nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ofelia Skrevet 14. desember 2011 #2 Del Skrevet 14. desember 2011 japanphoto elitefoto vistaprint smartphoto noen av disse kanskje? du finner sikkert noe hvis du søker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #3 Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar! Japanfoto var jammen ikke dumt,. Billigere, og med mulighet for skrift på lerretet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 14. desember 2011 #4 Del Skrevet 14. desember 2011 Husk at hvis det er julegave så ma det bestilles fra Japanphoto idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #5 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja, det så jeg. Det er samme frist på fotoknudsen, så jeg regnet med det var samme overalt. Heldigvis er det ikke superstress med det, men hadde jo vært hyggelig å få det til jul. Har dere gode erfaringer med japanfoto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 14. desember 2011 #6 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har ikke brukt de så mye, men det lille jeg har kjøpt hos de er jeg veldig fornlyd med. Når man laster opp bilder der så kommer det jo opp om det blir bra eller dårlig kvalitet på det ferdige resultate, så det er jo supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 14. desember 2011 #7 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har brukt eurofoto og postfoto og er veldig fornøyd. Rask på levering og bra kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 14. desember 2011 #8 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har handlet en del hos JP i butikk, og alltid fått fantastisk god service der. Det sier jo ikke noe om kvaliteten på det de trykker, da, men jeg er i alle fall positivt innstilt til dem :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 14. desember 2011 #9 Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar! Da bærer det til fotografen for å hente bildene om litt, og så får vi se hvordan det blir! Må bestemme meg om jeg vil ha 40*60 eller 50*70 på veggen.. *tenketenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå