Gå til innhold

Endelig ferdig med laparoskopien

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er endelig ferdig med laparoskopien i går. Jeg ble operert i går og utskrevet samme dagen fra sykehuset. Alt gikk bra, uten noen komplikasjoner. Jeg har fått 3 snitt i magen en oppover navlen og to nede på høyre og venstre side. Det verste var plast nåla og narkose middelet svidde alt for mye, men heldigvis så var det over om et par sekunder. Jeg har fått smerte stillende og har det bra nå, det eneste som plager meg er vondt i skuldrene mine. Ellers er jeg sykemeldt fram til fredagen i fra skolen :natti: . Som dere vet jeg har hatt en tidlig spontan abort for 2 1/5 år siden, og etter på fikk jeg infeksjon i livmora (PID) og ble innlagt på sykehuset. Etter at jeg ble frisk så begynte vi å prøve igjen, nå har jeg vært prøver i 2 år uten å lykkes :trist: . Har hatt regel messing mens og eggløsning, men ble ikke gravid. Da foreslå gynekologen min at jeg må ta en laparoskopi prøve. I går etter at var ferdig operert så fikk jeg en veldig god nyhet. Legen sa at, høyre egglederen min hadde sammenvoksing, og hun har laget noen prikker i eggstokkene, (litt usikker på om hun hadde brent noen cyster, eller?) og har skyllet livmora og egglederne, det vil si at de er åpnet nå. Det skyldtes første aborten min, fordi hun sa at sammenvoksing var ikke aktiv og det så slik at det var gammelt.

Hun sa at ut ifra det hun har sett så mente hun at jeg hadde ikke noe større cyster og alt var normal, og hun kunne ikke se noe typiske Pcos symptomer i kroppen min og at jeg hadde gode sjanser til å bli gravid. Jeg er veldig lettet og har fått nytt håp om at kanskje vi skal få det til. :danse:

skal også prøve å holde meg unna :humpe: i ei uke for sikkerhets skyld. :fnise:

NB: Jeg hadde uregelmessig mens forrige mnd. og fikk mens den 12 nov, og jeg ble operert den 13. desember, legen tok en graviditets test som viste negative men etter operasjonen så sa hun jeg hadde eggløsning i forrige mnd. i venstre eggstokken min, hvor den venstre egglederen min var åpen. Jeg ble veldig stresset, hva om jeg hadde blitt gravid, fordi jeg testet positivt eggløsning 2. desember og 13 des er fortidelig til å vise positiv. Jeg har også ikke fått mensen enda og har heller ikke noe blødning etter operasjonen bare lite rosa prikker.

lykke til allesammen :danser:

Endret av jeg skal ha barn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått lap. :)

Har du tatt noen gravditetstest enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...