magolia Skrevet 18. desember 2003 #1 Skrevet 18. desember 2003 ...skal hjem i julen og kan ta lange karbad..., tenkte å kjøpe med badeolje el. lignende? Noen som har noe å anbefale?
Miss Marple Skrevet 18. desember 2003 #2 Skrevet 18. desember 2003 Jeg bruker noe så lite luksuriøst som Natusan Babyoil. Den gir en myk og fin hud også lukter den ikke så sterkt parfyme.
Gjest care Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Biotherm relax bath er kjempenydelig. Det er den mørkeblåe flasken. En billigere variant er honnigmelken (pulver i pose) du får kjøpt på Body Shop. :blunke:
silja Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Africa Spa fra Body Shop åh, nå fikk jeg vel lyst på et bad.... *sukk*
Tusseline Skrevet 19. desember 2003 #5 Skrevet 19. desember 2003 Body Shop har en rekke deilige badeoljer, synes jeg. Er på kantet til å bli hypnotisert av den himmelske lukter som herjer hver gang jeg stikker hodet inn!
Tirill Skrevet 19. desember 2003 #6 Skrevet 19. desember 2003 Som olje vil jeg anbefale Natusan babyoil... Den er kjempefin, og blir ikke for oljete på huden. (virker ikke klissete etterpå) Så for bad nr.2 kan du heller bruke fargebad eller noe aroma som passer med stemningen i kroppen din
missfidget Skrevet 20. desember 2003 #7 Skrevet 20. desember 2003 Body Shop har en rekke deilige badeoljer' date=' synes jeg. Er på kantet til å bli hypnotisert av den himmelske lukter som herjer hver gang jeg stikker hodet inn![/quote'] Helt enig. Body Shop er det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå