AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Jeg lurer på hvilke størrelse jeg skal bestile av sokker til Hunter støvler. De kommer i S-M-L, jeg bruker 38 1/2 i sko... Og... Er Amarzing.com en grei plass å bestille fra ? Tusen takk for hjelp.
Shinana Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Hei, Bestill str Small, er min anbefaling. Amazon er helt sikkert greit, men du har jo eshoes.no som er litt nærmere. De har også en del sokker til Hunter.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Hei, Bestill str Small, er min anbefaling. Amazon er helt sikkert greit, men du har jo eshoes.no som er litt nærmere. De har også en del sokker til Hunter. Takk for svar. Beskrivelsen av str. s er 32-35.. Kan det da være riktig å bestille det når man bruker 38 1/2? Ang eshoes. no sjekket jeg ut det, men sokkene er nesten halve prisen på Amazone :-)
Potetgull Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Om du bruker str. 38,5 så skal du ha sokkene i medium størrelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå