Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter stor pris på om du leser min historie og kommer med innspill..

Møtte en gutt på et utested i høst (vi studerer sammen på universitetet). Det var god stemning siden vi er fra nabobyer. Han sa jeg var vakker, vi flørtet, holdt hender osv :P Jeg fikk telefonnr hans. Vi hadde snakket om at han snart hadde bursdag og at jeg derfor måtte ha nr hans for å sende gratulasjonsmelding.

Et par dager etter sendte jeg ham sms med at det var et spennende nr på tlf min osv. Fikk raskt svar, og det var god stemning. Så sendte jeg han melding en uke senere om vi skulle ta en kaffe eller noe en dag.. Meeen, jeg ikke svar. Det i seg selv er tegn på at historien bør ende her..

Men etter en uke hadde han bursdag og jeg sendte en gratulasjonsmelding "som avtalt".. Han svarte veldig raskt, hyggelig og spurte spm tilbake.. Jeg spurte om han skulle på en oktoberfest, han sa kanskje...

Så kommer oktoberfest og jeg sender en sms om han er ute, MEN får ikke svar. Nå tenker jeg: Denne mannen er kjekkere enn Jake Gyllenhaal - jeg vil ha ham, men FUCK it.. Han er ikke keen.. (Dette er ikke en ok fyr dere, dette er mannen man satser på på en måte.. Vil ikke mase på ham, men dette kastes ikke bort uten videre...)

Så jeg tenker at jeg legger ballen død..

Så kommer min bursdag og jeg får en veldig hyggelig bursdagsmelding... Og jeg svarer morsomt og han ler osv... Så poker han meg på facebook.

Dagene går, jeg er tilbake og er mye på skolen og jeg ser ham HVER dag.. Først bare hilser vi (jeg passer på å se fabolous ut hver dag). Men i flere uker nå snakker vi litt sammen. Vi har interne spøker. Han kan si flørtende ting som at han vil se meg iført det og det antrekket osv osv.. Han kom bort til meg på lesesalen og spurte hvordan det gikk og tar kontakt... Problemet er: Det at han aldri svarte på datespm er veldig kleint. Men det er jo så hyggelig mellom oss nå.

PS: han har ikke dame eller er homo..

PS2: Dette er ikke noe man sier rett ut men dette er et anonymt forum og en viktig opplysning: Jeg er over middels heit, slank trent kropp, laangt blondt hår, kul stil.. Ser ut som Blake Lively på en bra dag og er veldig søt og morsom. Har sjans på de fleste.. Han er kjekk han også, men litt mer spesiell kanskje..

Vi skal på en fest på torsdag.. Har lovet å spandere en øl på han... Jeg vil ha denne mannen. Hvordan går jeg frem? Hva tenker dere?? Vet at jeg virker veldig cocky og selvsikker i innlegget ang beskrivelsen av utseendet osv, men blås i det! Vær så snill og kom med noen av deres faboulos kvinneguiden tips!! :D

mvh cc6

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Vær smilende og glad, og hold blikkontakten med han inni mellom ;)

Så skal du se han spaserer bort til deg :)

Skrevet (endret)

Dette minner meg litt om noe jeg nylig har opplevd. Han var ikke veldig interessert. Rett og slett. Der var det også slik at

1) Han tok lite initiativ (med unntak av helt i starten - det var han som sendte første melding)

2) Han svarte hyggelig på alle mine meldinger og med oppfølgings spm.

3) Han unnvek å svare på direkte invitasjoner (men, han kunne gjerne et par dager senere følge opp med å komme med et annet forslag enn det jeg hadde foreslått).

Altså var han slett ikke avvisende, men kanskje litt uklar, og usikker. Jeg fikk en "du er en kjempefin jente, men jeg føler det ikke er noe mer enn vennskap" melding etter vi hadde flørtet litt og truffet hverandre et par ganger. Men det er jo ikke sikkert at det ender slik for deg :) Kanskje han finner ut at dere er "mer enn venner" isteden?

I forhold til "hvordan gå frem" så vet jeg ikke om jeg har noen gode råd der. Det eneste jeg tenker er at man på en eller annen måte må vise at man er interessert hvis man er det (ellers oppstår det lett misforståelser). Det virker det jo som du gjør! Du både sender meldinger, inviterer og flørter (og ikke for mye heller - utifra det jeg kan lese). Ellers må en vel ta ting litt i det tempo som følger naturlig for dere. Noen er kjappe til å finne ut av ting, andre trenger mer tid ;)

Lykke til imorgen!

Endret av PanLi
Skrevet

Fortsett å se fab. ut og fortsett å småflørte litt osv. men syntes kanskje at du ikke skal spørre igjen om han vil ta en kaffe eller noe. La han spørre. Hvis det ikke skjer, så er han nok ikke interissert.

Skrevet

For meg virker det som du tilegner denne gutten høyere verdi enn det han kanskje fortjener. Jeg ville møtt andre gutter, flørtet med andre og skaffet meg flere «options». Vis at du lever et attraktivt liv. Det gjør deg garantert ikke mindre attraktiv i hans øyne, snarere tvert imot.

Gjest Jim Jones
Skrevet

Er du en kvinne å satse på da? Greit du er fin å se på, men det holder kun til knulling. Om du vil ha forhold må du nok hoste opp medmenneskelige kvaliteter som gjør at du vil egne deg som mor og kone.

Skrevet

Takk for mange fine svar...

Kvelden endte med at jeg flørtet med mange på utestedet, han ble veldig interessert- kysset meg - vi dro hjem til meg, men jeg sa jeg ikke var en jente som hadde sex med noen så fort. Vi rotet endel og han ga meg masse komplimenter (det er vel standard). Jeg ga ham en blowjob, men det var det lengste vi gikk... Vi sov sammen og snakket hele dagen etter. Møttes ute + på trening senere og vi snakket og tullet.. Sendte en sms hvor jeg spurte om hva som egentlig var greia nå. Om det var en engangsgreie som var morsom eller om det var starten på noe mer... Ikke svar.. Etter 2 døgn... Så kleint! (grunnen til at jeg spurte om det at all var masse utsagn fra ham som tyder på at han er oppriktig interessert)...

Menn er vanskelige.

Gjest Skitten pique
Skrevet

Takk for mange fine svar...

Kvelden endte med at jeg flørtet med mange på utestedet, han ble veldig interessert- kysset meg - vi dro hjem til meg, men jeg sa jeg ikke var en jente som hadde sex med noen så fort. Vi rotet endel og han ga meg masse komplimenter (det er vel standard). Jeg ga ham en blowjob, men det var det lengste vi gikk... Vi sov sammen og snakket hele dagen etter. Møttes ute + på trening senere og vi snakket og tullet.. Sendte en sms hvor jeg spurte om hva som egentlig var greia nå. Om det var en engangsgreie som var morsom eller om det var starten på noe mer... Ikke svar.. Etter 2 døgn... Så kleint! (grunnen til at jeg spurte om det at all var masse utsagn fra ham som tyder på at han er oppriktig interessert)...

Menn er vanskelige.

Hvis du ringer ham får du svar der og da. Meldinger han ikke vil svare på "ser han ikke egentlig". Og han vet at du ikke vil virke masete, så du spør ikke igjen om det samme etter kort tid. Da har han unngått det spørsmålet.

Spør og snakk med ham neste gang dere møtes/ringes. Virker enten som han liker deg eller blei skuffet over at han ikke socra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...