AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Noen her som sliter/har slitt med depresjon, angst el sykdom og tross det klart seg gjennom studier og el jobb? Om ja, hva slags studie el jobb du har klart og hvordan? Brukte du lang tid på det? Sliter selv en del og har mista troen på å fungere normalt en dag. Vi gjerne høre om andre har kommet seg gjennom og hvordan:)
Labello Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Skjønner ikke helt hvorfor du lurer på hvilket studie man har klart seg igjennom? Jobb kan jeg skjønne, (stress, fysisk, psykisk osv) men studie? Tror du får velge studie etter noe du selv ønsker å gå, ikke noe man kan "komme seg igjennom". Tror forsåvidt de fleste studier er veldig like (mye stress mot eksamen, lesing, selvdisiplin, ansvar osv)
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Angst og depresjon her, i årevis (svært suicidal i perioder, ble mobbet i ti år, var selvskader, fikk panikkanfall i hytt og pine). Søkte hjelp siste året på vgs, da panikkanfallene ble helt latterlige og jeg ikke kom meg ut av senga om morgenene uten å spy. Gikk ut av uskolen med 5.8 i snitt, ut av vgs studiespes med realfag med 5.1, går nå et seksårig studie som er svært vanskelig å komme inn på (topp 10 i landet, mener jeg å huske). Har hatt deltidsjobb siden jeg var 14, jobbet et par år etter vgs (ikke fulltid) og har aldri hatt problemer med verken å få eller holde på jobber jeg har hatt. Dagligvarebutikk, eksklusive klesbutikker, skobutikk, malerjobber, lærervikar, SFO-styrer med mer. Jeg tror jeg er en glimrende skuespiller, og ekspert på å bite det i meg når det trengs. Og så snakker jeg godt for meg, det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå