vaffla Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hei.. jeg sitter og lager ønskeliste til meg og typen min, har en til meg, en til han og en felles. Jeg gaverkort på masasje, cubus, veskebutikk mario party på wii Gjenferd av Jo Nesbø tangel tezer ( hår børste) god hårkur toalettveske med god plass ( minst to bur i) hjertelysholde til vindu BD med 1 eller 3 lys. Han adidas joggebukse universall fjenrnkontroll promilletester øreplugga joggesko dunjakke Felles rosendhal: hotdrink koppa, longdrink, konjakk, ølglass, skålsett med 3 dela Kniva og skikkelig knivblokk Kul vedkorg og peissett stativ til dolceguesto kapsla visp, potetmoser konjakk ( til frank) Vin/baylis/shannon (til karoline) Kjekke filma ( gjerne blueray) eller gavekort brettspel, monopol e.l. Noen som har flere tips jeg kan tilføye? Filmer og anbefale? I tillegg skal jeg kjøpe noe til kjærsten min for 2-300 kr i tillegg.. noen som har et tips? Vi er et par i tjue alderen som leier et hus. Vi har allerede fått en del ting tidligere. Endret 13. desember 2011 av vaffla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå