Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal til frisøren i morgen. Gleder meg! Skal bli deilig med en forandring. Men jeg trenger litt forhåndshjelp.

Har dårlig erfaring med at frisørene vet best hva man vil kle, desverre. Vil derfor stille forberedt! Skal bare klippe, ikke farge eller noe sånt.

Jeg er albino koreansk (altså, koreansk, men hvit i huden). Vil tørre å påstå at jeg har hjerteformet ansikt. Vakler litt mellom det og rundt tror jeg :fnise: Smal hake, bredere kjevebein, og høye kinnbein. Har mørkt brunt hår. Jeg har veldig lyst på noe à la dette (ikke min blogg altså, og jeg sikter til bildet i innlegget). Tror dere jeg vil passe det? Er det mulig å få dette i en litt lengre versjon tror dere? Dersom man klipper håret opp, vil man alltid ende opp med et nedre lag som er langt, og et øvre som er dobbelt så kort når håret vokser seg langt? Om dere skjønner hva jeg mener... (Jeg gjorde i hvert fall ikke det så om dere gjør det blir jeg imponert :fnise:). Hva ber jeg om for å få håret slik?

Mange dummie-spørsmål, men håper noen kan ta seg tid til å svare likevel :) Setter jeg stor pris på.

Endret av Syffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...