AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 vet ikke om jeg la denne tråden i helt riktig kategori, men. jeg har desverre den utrolig kjedlige og ekle uvanen med å bite negler. jeg aner ikke hvordan jeg skal stoppe, men jeg prøver. nå har begge lillefingerneglene blitt ganske lange, så håper det gir meg litt motivasjon. men er det noe jeg kan gjøre for å få de til å gro raskere? for en del av problemet ligger der, jeg blir så utålmodig, og innen de rekker å bli lange, biter jeg de sønder og sammen. jeg har en boks med ølgjær stående i skapet. stemmer det at neglene vokser fortere om man drikker det? eller er det bare en myte? (står jo en del om det i blogger å diverse, men jeg aner jo ikke om de faktisk er sikre på det, eller om det er noe de hørte av en venninne, som igjen hadde hørt det her og der osv. ) alle tips mottas med stor takk!
rox Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Ølgjær er vel b-vitaminer. Og det vil sannsynligvis ikke hjelpe med mindre du har underskudd på b-vitaminer. Men hvorfor ikke, det skader jo ikke
Noteknekk Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Sjekk ut denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=478671 Her er det mange med erfaringer om at både hår og negler vokser hurtigere ved å drikke ølgjær
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 tusen takk for svar, begge to. jeg tenkte slik jeg også, at det skader jo ikke å prøve. så jeg begynte i går, skal holde på en stund denne gangen for å se om det utgjør noen forskjell. kom gjerne med tips på å ikke bite av neglene, om det er noen andre her som har klart å slutte å bite!
hekta Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 tusen takk for svar, begge to. jeg tenkte slik jeg også, at det skader jo ikke å prøve. så jeg begynte i går, skal holde på en stund denne gangen for å se om det utgjør noen forskjell. kom gjerne med tips på å ikke bite av neglene, om det er noen andre her som har klart å slutte å bite! Det finst produkter som ein kan smøre på neglene, som gjer at det smake heilt pyton visst du prøver å bite neglene. Har ikkje prøvd det sjølv, men ei venninne sa det funka feitt. Kanskje dei har det på apoteket dunno.
muffin26 Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Jada de vokser raskere utrolig slitsomt siden jeg må klippe neglene ganske ofte da:( Da jeg ville ha lange negler så var de utrolig lange og sterke. Så ølgjær funker både på hår og negler.
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Vitaminer i seg selv gjør lite for kroppen. De er bare hjelpe stoffer. B-vit gjør at kroppen utnytter næringstoffene bedre, man må først og frems spise sunnere. B-vitaminet gjør ingenting for negler og hår alene.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Vitaminer i seg selv gjør lite for kroppen. De er bare hjelpe stoffer. B-vit gjør at kroppen utnytter næringstoffene bedre, man må først og frems spise sunnere. B-vitaminet gjør ingenting for negler og hår alene. Eh hvor dum eru egentlig? B vitaminer styrker både negler og hår. Prøv så skal du se. Problemet er at ALT hår vokser fortere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå