AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Tenker å prøve sheer moisture fra dermalogica, den uten farge. Blir rød i ansiktet av active moisture (tenker at det kan jo kanskje komme av at blodsirkulasjonen settes i gang) og trenger en dagkrem med solfaktor. Noen som har erfaringer med denne?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 jeg synes ingen av fuktigskremene til dermalogica er noe bra.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Men bruker du noe fra dermalogica ellers? Har en sensitiv/fet, men samtidig fuktfattig hud. Bruker dermalogica ultra calming cleanser og mist (som en toner) Og per i dag krem fra matis, men vil ha en med spf.
Gjest Helt anonym Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Må og legge til at jeg har prøvd redness relief fra dermalogica, men den funket dårlig. Ble litt "grønn" i ansiktet. Tenker og om jeg kanskje skulle ha brukt super sensitive faceblock som et serum under matis dagkremen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå