Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ansiktsbehandling i dag og fikk blant annet huden min analysert. Ble anbefalt dagkrem, nattkrem, serum og rensemelk fra PCA. Det kom på ca 3000 + 1000 kr for behandlingen. Er så spent på produktene, så hadde vært gøy å hørt om andres erfaringer med merket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du var hos noen som jobber for det merket! Var selv og skannet huden min, og ble bare anbefalt ett merke, og masse produkter!! Selvom jeg har kjempefin hud uten kviser. De er selgere, rett og slett!

Skrevet

Trur du var hos noen som jobber for det merket! Var selv og skannet huden min, og ble bare anbefalt ett merke, og masse produkter!! Selvom jeg har kjempefin hud uten kviser. De er selgere, rett og slett!

Huff, håper heller at hun valgte de produktene som passet min hud best. Men vet jo selvfølgelig aldri. Skal ta tvilen komme tilgode og gi produktene et forsøk. Jeg har også fin hud uten kviser, men huden min er litt tynn og blir lett rød. Hun konkluderte med at jeg hadde en normal hud med sensitive tendenser. Var litt gøy å få vite slikt da. Hadde alltid innbilt med at jeg var kombinasjonshud av en eller annen grunn :fnise:

Skrevet

Jeg bruker noe fra PCA blandt annet serum og fuktighetskrem, kombinerer det med MD og Matis. Jeg fikk også anbefalt fra hudpleier i sin tid, men nå bestiller jeg på nett (prettyskin4less) til en mye rimeligere pris :)

Skrevet

Så hyggelig, og takk for bloggtips :) Bor selv i Tromsø :)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker noe fra PCA blandt annet serum og fuktighetskrem, kombinerer det med MD og Matis. Jeg fikk også anbefalt fra hudpleier i sin tid, men nå bestiller jeg på nett (prettyskin4less) til en mye rimeligere pris :)

Åh, så bra at man kan bestille rimeligere fra prettyskin4less!! :) Det virker jo som at strawberrynet skal slutte med PCA Skin :( Men hvordan er det med porto/toll på prettyskin4less?? Får man tilbakebetalt noe når man bestiller over 200,- som på strawberrynet? For selv om produktene er rimeligere der, vil jo ganske mange PCA Skin-produkter havne over 200-lappen..

AnonymBruker
Skrevet

Åh, så bra at man kan bestille rimeligere fra prettyskin4less!! :) Det virker jo som at strawberrynet skal slutte med PCA Skin :( Men hvordan er det med porto/toll på prettyskin4less?? Får man tilbakebetalt noe når man bestiller over 200,- som på strawberrynet? For selv om produktene er rimeligere der, vil jo ganske mange PCA Skin-produkter havne over 200-lappen..

Dytter dette spørsmålet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...