Gjest Catwoman Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 obh nordica lekekjøkken noen som har vært borti dette lekekjøkkenet? Er det ok - og hvor stort er det? Synes det ser fint ut men det står ikke noe info på siden
Ananas. Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 L: 89.5 cm H: 95.5 cm D: 41 cm Står det på siden der.. Ellers vet jeg ingenting om det:)
Gjest Catwoman Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Da tror jeg det er det andre obh nordica kjøkkenet du ser på - hvis ikke må du vise meg hvor du ser at det står
Hedda-78 Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Min erfaring er at slike lekekjøkken i plast er utstødige, skramlete og generelt dårlig kvalitet. Kjøp heller lekekjøkken på Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49874533/
Ananas. Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Da tror jeg det er det andre obh nordica kjøkkenet du ser på - hvis ikke må du vise meg hvor du ser at det står Unnskyld! Fulgte ikke helt med.. Søkte på obh, siden linken din bare var bildet, og fant bare ett kjøkken, så da gikk jeg utfra at det var det eneste, men de ser jo helt ulike ut.. Tror jeg er mer sliten enn jeg aner selv:p
Sophie-Ann Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har kjøpt kjøkken fra Micki, de er laget av tre.
Gjest Catwoman Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Unnskyld! Fulgte ikke helt med.. Søkte på obh, siden linken din bare var bildet, og fant bare ett kjøkken, så da gikk jeg utfra at det var det eneste, men de ser jo helt ulike ut.. Tror jeg er mer sliten enn jeg aner selv:p helt i orden Likte lekegrønnsakene til Ikea i stoff Så egentlig først på et som heter Smoby tefalmen så lurer jeg ¨på om det egentlig er veldig lite. Og det fra OBH ser ut som det har oppvaskmaskin - og det er veldig stas. Men det er kanskje bare noe ræl det der plastikkgreiene. hmmm.. får tenke litt på det.
Brukernavn Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Datteren vår har et i plast som hun har hatt nå i....ørten år, og det er like fint som nytt! Så at det skal være ræl bare fordi det er plast er jeg ikke helt enig i.. Men det var jo fint det fra Ikea
Yummy_Mummy Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Vi har et annet fra obh. Lyden er grusom, ungene har en tendens til å gå fra det med lyden på. Det er ganske skranglete, så jeg vurderte sterkt om det skulle få komme opp igjen da vi flyttet. Satser på at det holder så lenge de er interessert, men skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg nok kjøpt i tre. Har sett obs har hatt tilbud på lekekjøkken, og ikea sine er jo som nevnt fine.
Kara W Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 Vi har et annet fra OBH, og det er helt OK. Om du ikke ønsker å bruke mer enn 500,- på et lekekjøkken (det var ihvertfall det vårt kostet), så får du mye for pengene. Det er litt vinglete, men barna er glad i det og det brukes mye. Vi fikk det til jul i fjor, og det ser ut til å holde en stund til, men holder nok ikke til 3. barnet. Dersom du ønsker et kjøkken som er litt mer robust, og holder til flere barn, så ville jeg heller lagt litt mer penger i det og kjøpt et kjøkken i tre.
Gjest Catwoman Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Jeg endte opp med det fra tefal. Så får vi se om det faller i smak Nå så jeg også at de har oppgitt størrelsen på det minste obh nordica kjøkkenet - og det er mindre enn tefal sitt. Så da er jeg glad jeg ikke valgte det. Lurer egentlig litt på hvorfor det minste obh nordica kjøkkenet er dyrere enn det store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå