Gå til innhold

Dam meg opp til å ta kontakt på sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg har lenge sett på en fyr jeg ofte treffer på vei til trening. Nå har han dukket på opp sukker. Og jeg klarer ikke dame meg opp til å ta kontakt! Jeg er så sjenert, og jeg vet ikke hva jeg skal skrive, og tenk så pinlig om han ikke svarer/avviser meg, og så treffer jeg ham igjen på vei til trening...

Noen som kan komme med noen oppmuntrende råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"dame meg opp" ? Greit at man er for likestilling og alt det der, men det høres jo bare tullete ut =D

Uansett, ja, tenk om han ikke svarer. Det er ikke verdens undergang.

Skrevet

Sett et oransje hjerte på han, det er jo helt uskyldig. Da ser han mest sannsynlig at du har gjort det og ser at du er interessert. Gjør han det samme kan du sende han ei melding.

Men jeg tror jeg ville ha sendt han ei melding uten å gå den omveien ;)

Lykke til!

Skrevet

Send en melding! Ikke krise om han ikke svarer.

Om du vet at han har sett deg også kan du jo skrive

"Hei! Har sett deg mange ganger på vei fra trening og har alltid lagt godt merke til deg ;) Ble veldig positivt overrasket over å se deg her!"

Skrevet

Jeg synes "dame seg opp" er kult jeg.

Skriv til ham da!

Skrevet

Uff, nå ser det ut til at han er borte :( Søker på brukernavnet hans, kommer ikke opp noen treff, og søker på menn i hans alder i mitt fylke, hvor jeg fant ham før, men han kommer ikke opp der heller :tristbla:

Skrevet

Uff, nå ser det ut til at han er borte :( Søker på brukernavnet hans, kommer ikke opp noen treff, og søker på menn i hans alder i mitt fylke, hvor jeg fant ham før, men han kommer ikke opp der heller :tristbla:

Da kan du jo heller snakke med ham på vei til trening, da, nå som du vet at han er singel og alt :) Det er kjekkere å snakke med folk i virkeligheten, om det er derfra en først og fremst har kjennskap til hverandre! Be ham på en kaffe isteden, og bli kjent ;) (eller spør om han vil være med i Smoothie-baren, hvis det er sånt på treningssenteret dere går på..?). Jeg har synes det har vært litt flaut, jeg, når det har dukket opp folk jeg kjenner til fra før på sukker ;) ..har liksom spøkt det litt vekk når/hvis jeg har truffet på dem senere, eller bare latt være å nevne det sånn i det hele tatt. Det er liksom litt bakvendt..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...