*Lillian* Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Er det noen som kjenner til en klesbutikk for kvinner, - den heter Nicole? Jeg vet den finnes på Maxi Kjøpesenter på Hamar, men finnes den i Asker/Sandvika/Oslo?? Isåfall hvor? Jeg klarer ikke finne den igjen, men jeg er nesten sikker på at jeg har vært borti den nedi her også! Håper noen kan hjelpe meg! Lillian
Arwen Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Ser ut som om de kun holder til i Hamar, men ring og spør da vel
Gunilla Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Kan det være at noen av klesmerkene Nicole fører finnes i andre forretninger som du kan finne i nærheten av der du bor??
*Lillian* Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2003 Ååå, Gunilla!! Det var lurt!! hehe Det var noen bukser jeg så på Nicole som var av merket Katinka eller noe...Noen som drar kjensel på det? Katinka, Katalina eller noe? Lillian *øyner kanskje håp*
Gunilla Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 Hva med å ta deg en tur til Hamar? HVIS jeg tar meg en tur til Maxi i løpet av helgen, skal jeg se om jeg husker å ta en tur innom. Kan sjekke buksemerkene for deg, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå