origin Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hei. Har en overmadrass på en dobbeltseng som hele tiden sklir av. Ikke helt av da. Men er irriterende å måtte rette på den hver kveld da jeg skal legge meg. Noen tips til å få den til å sitte?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Har en enkeltseng den hele tiden gled rundt på, endte med at jeg tok den av og brukte flere laken på selve senga. Var tungvindt å våkne med knekk i nakken pga madrassen hadde glidd frem osv.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Du må rette på den hver kveld når du skal legge deg. Har du på sånn laken som går over både madrassen og overmadrassen?
Gjest Regza Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Man får kjøpt "anti skli" matter man legger mellom, prøvd det?
Niennas Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Her ble løsningen en madrassbeskytter, en kjempetynn "overmadrass" til å ha over overmadrassen. Den har strikk i hvert hjørne, sånn at den går over både overmadrassen og selve madrassen
origin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2011 Har en enkeltseng den hele tiden gled rundt på, endte med at jeg tok den av og brukte flere laken på selve senga. Var tungvindt å våkne med knekk i nakken pga madrassen hadde glidd frem osv. kjenner den. Sover ikke så godt nei
origin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2011 Man får kjøpt "anti skli" matter man legger mellom, prøvd det? nei har ikke prøvd. Hvor kan jeg få tak i det?
origin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2011 Du må rette på den hver kveld når du skal legge deg. Har du på sånn laken som går over både madrassen og overmadrassen? bruker vanlig stretch laken som passer senga...
origin Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2011 Her ble løsningen en madrassbeskytter, en kjempetynn "overmadrass" til å ha over overmadrassen. Den har strikk i hvert hjørne, sånn at den går over både overmadrassen og selve madrassen hmm må prøve ut. Hvor får jeg tak i det? ca hva det koster?
Niennas Skrevet 14. desember 2011 #10 Skrevet 14. desember 2011 hmm må prøve ut. Hvor får jeg tak i det? ca hva det koster? det kommer ann på hvor stor selve senga er det. Vi kjøpte vår på KID, kostet rundt 400 kr, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Skrevet 14. desember 2011 Hei. Har en overmadrass på en dobbeltseng som hele tiden sklir av. Ikke helt av da. Men er irriterende å måtte rette på den hver kveld da jeg skal legge meg. Noen tips til å få den til å sitte? Hva er det du driver med da, siden en DOBBEL overmadrass kommer på halv8? :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Skrevet 14. desember 2011 bruker vanlig stretch laken som passer senga... Men passer hele sengen eller kun overmadrassen?
origin Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. desember 2011 det kommer ann på hvor stor selve senga er det. Vi kjøpte vår på KID, kostet rundt 400 kr, tror jeg. senga er 180
origin Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #14 Skrevet 14. desember 2011 Men passer hele sengen eller kun overmadrassen? Hele senga ja:)
origin Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2011 Hva er det du driver med da, siden en DOBBEL overmadrass kommer på halv8? :gjeiper: hehehe! Halv 8? hmm trodde det het halv 12?? Nei nok pirk fra meg:) Driver ikke med noen "ekstreme senge aktiviteter nei" Sover som en vanlig person:)
Gjest Surrehodet Skrevet 14. desember 2011 #16 Skrevet 14. desember 2011 Antiskli virker ikke Jeg har tilogmed prøvd borrelås i hjørnene jeg, det funket heller ikke Så nå ligger jeg uten og det er aua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå