pinky22 Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 heihei. jeg hadde mensen 20 november, spotta litt i 4 dager før denne datoen, hadde nå en bitteliten blødning fredagen 9 desember og tror jeg da venter mensen ca 20 desember igjen.. kan dette ha vert en festeblødning? jeg klarer ikke helt og tenke riktig tror jeg, kan jeg si at jeg fikk mensen da jeg begynte og spotte i november eller den 20 da den virkelig slo inn? har tatt tester nå i dag som begge var negative, håper synker litt da selvfølgelig men hvis jeg kan regne at jeg får mensen den 20 desember nå og ikke 16 som jeg begynte på spottinga forje månde er det jo fortsatt en uke til og da kan det jo være håp... Noen som har opplevd dette? og dere som spotter regner dere og få mensen den datoen du begynte spottinga forje gang eller den dagen det kom for fullt? MHV forvirret og frustert prøver...
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Kan være det er festeblødning ja. Men jeg hadde akkurat en slik liten blødning forrige helg, også fikk jeg mensen i går. Blør ikke så mye, men er nok for mye til at jeg er gravid... Så du må bare vente og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå