Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har bleket håret til en "naturlig" blondfarge, men trenger å få det veldig lyst siden jeg skal farge det en farge (ikke brun, blond, svart osv, men eg fargefarge) og ikke begynn me diskusjoner om hvorfor jeg skal det, får nå skal jeg det og sånn er det :)

Tingen er det er at får å få finest farge trenger jeg lysest mulig underlag, altså jeg må bleke håret først

Problemet er det at håret mitt er litt slitt (nei det er ikke tyggi aktig og ryker ikke bare jeg tar på det) men det ryker når jeg grer det med hårkost o.l

Jeg skal hvertfall bleke det lysere og lurer på om noen har tips til et merke som gjør håret ganske lyst og som er bra uten at alt håret bare detter av :)

-Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til frisør. Har nettopp ødelagt mitt eget hår og tro meg du vil ikke ha piggsveis på halve hodet!!!

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg støtter forslaget over, hvis du skal gjøre noe drastisk med håret ditt så bør du gå til frisør. :)

*klok av skade*

Skrevet

Dersom du bleker håret fjernes jo pigmenter. Pigmentene har noe å si for hvordan hårfarge reagerer i håret. Konklusjon: Dette må du gjøre hos frisør!

Skrevet

ja jeg er helt klar over at jeg burde gå til frisør, problemet er bare at jeg ikke har penger til det. Prøver å sette av litt hver lønning, men går så mye til regninger og alt mulig annet så frisør er ikke noe jeg har råd til for øyeblikket.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette selv?

Skrevet

Har selv hatt hvitt hår, rosa hår, grønt hår ++ Har brunt nå. :) Har gjort alt hjemme, men det er ikke særlig smart heller.

Det du får gjøre er å bare kjøpe hjemmebleking fra depend. Hvilken farge har du tenkt deg?

Hvis du skal ha en fargefarge på håret, så trenger du bare å bleke det en gang, og hvis du ikke sitter med det i for lenge skal det nok gå bra. Og det ville blitt slitt selvom du gjør det hos frisør! Håret mitt er sunt nå, hårkur er også viktig å ha hvis du ikke vil at håret ditt skal bli alt for slitt. Redken extreme må du ha da. Koster litt, men er verdt det. Vask håret ditt med shampoo, så har du hårkuren i i omtrent 20 minutter(eller lenger) og skyll ut, og ta i balsam og sitt med den osv, hvis du ikke vet hvordan man vasker håret ordentlig.

Lykke til!:)

Skrevet

Har selv hatt hvitt hår, rosa hår, grønt hår ++ Har brunt nå. :) Har gjort alt hjemme, men det er ikke særlig smart heller.

Det du får gjøre er å bare kjøpe hjemmebleking fra depend. Hvilken farge har du tenkt deg?

Hvis du skal ha en fargefarge på håret, så trenger du bare å bleke det en gang, og hvis du ikke sitter med det i for lenge skal det nok gå bra. Og det ville blitt slitt selvom du gjør det hos frisør! Håret mitt er sunt nå, hårkur er også viktig å ha hvis du ikke vil at håret ditt skal bli alt for slitt. Redken extreme må du ha da. Koster litt, men er verdt det. Vask håret ditt med shampoo, så har du hårkuren i i omtrent 20 minutter(eller lenger) og skyll ut, og ta i balsam og sitt med den osv, hvis du ikke vet hvordan man vasker håret ordentlig.

Lykke til!:)

Takk for svar! tenkte meg enten katy perry rosa, eller lit sånn bubble gum rosa, ihvertfall rosa :) (ikke sånn sjokk rosa /neon rosa)

tusen takk! har brukt depend før, og har god erfaring med det, men tenkte bare å høre med andre før jeg satt her skallet så takk :)

takk for hjelpen :)

Skrevet

Vær nå for all del forsiktig. Om du ikke har råd til frisør, vent - for det hadde ikke jeg heller og det var faktisk mye dyrere å nærme seg skallet..

Skrevet

Vær nå for all del forsiktig. Om du ikke har råd til frisør, vent - for det hadde ikke jeg heller og det var faktisk mye dyrere å nærme seg skallet..

har ganske sterkt hår, så tror nok ikke jeg blir skallet, måtte bare dobbeltsjekke :) Men jeg har ebstemt meg for å bruke depend sin nå til helgen så kan jeg oppdatere på hvordan det gikk :)

Skrevet

har ganske sterkt hår, så tror nok ikke jeg blir skallet, måtte bare dobbeltsjekke :) Men jeg har ebstemt meg for å bruke depend sin nå til helgen så kan jeg oppdatere på hvordan det gikk :)

Det hadde jeg også! Det var superbra og frisøren sa det var strålende å bleike det når det var så sterkt. Hadde det i i 60 min istedenfor 45 og boms... alt håret gone.

Skrevet

Det hadde jeg også! Det var superbra og frisøren sa det var strålende å bleike det når det var så sterkt. Hadde det i i 60 min istedenfor 45 og boms... alt håret gone.

alt håret? seriøst? brukte du depend da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...