Gå til innhold

Var dette voldtekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært på sykehuset for en operasjon og fikk da et klyster først. Det var en mann som satte det i, men da han skulle sette det i så bommet han på anus og satte det i skjeden i steden for. Jeg sa i fra med en gang og han beklaget seg. Så satt han det i riktig, men så sa han at det ikke var nok så han måtte ta en ny sånn flaske. I gjen så satt han det i skjeden.

Så puttet han det i analen der det skal men rett før han tok det den tredje gangen så strøk han liksom flaska, den delen spruten kommer ut fra over kjønnsleppene.

Var dette en form for voldtekt? Sykepleiere kan sikkert gjøre feil, men ikke samme feilen to ganger etter hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nervøs kanskje?

Skrevet

Voldtekt er det nok ikke, men hvordan i helvete går det an å ikke se forskjellen på skjedeåpningen og anus?

• Liker 2
Skrevet

Voldtekt er det nok ikke, men hvordan i helvete går det an å ikke se forskjellen på skjedeåpningen og anus?

Det samme lurer jeg på og det er det som får meg til å lure om det var en voldtekt eller noe. Kan ikke si jeg direkte føler meg voldtatt, men har en følelse av at det var med vilje. Uten at jeg vet helt sikkert. Synes også det er litt ekkelt i etter tid. Lissom, hva er det egentlig han tenkte?

Skrevet

Kan umulig være utdannet.

Skrevet

Rapporter det. Skal ikke være mulig å blingse så fælt.

Skrevet

Folk er uheldig, har dårlig dag etc. Slapp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...