Gjest jente 22 Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Har truffet en kjempe kjekk gutt, vi er jevn gamle (22år), og trives godt i hver andres selskap.. Vi har vært sammen i 3 måneder og har ikke hatt sex ennå, har jo klådd lit på hver andre men.. 8) I går snakket vi litt om sex, og jeg spurte ham om hvor mange han hadde hatt sex med, jeg så at han ble flau, og svarte at han aldri hadde ligget med noen.. Jeg ble helt satt ut, det hadde jeg aldri trodd, og han sa at han aldri hadde vært i ett skikkelig forhold tidligere, og sex med folk en treffer på byen var ikke noe for ham sa han.. Og så spurte han om jeg hadde hatt sex før, og jeg svarte ja, ville jo ikke lure ham, og at jeg hadde ligget med 11 gutter, ett par typer, og noen ons og elskere.. Han ble ikke sjalu eller noe.. Dette høres gjerne dumt ut, men jeg er livredd for å ha sex med ham nå, tenk om han blir skuffet, eller føler han ikke strekker til, jeg følte at han virket litt usikker på om han ville være god nok.. I helgen skal han overnatte hos meg for første gang, og jeg hadde jo håpet at det skulle bli fart på sakene da, men etter i går ble jeg nesten skremt, første gang en har sex er jo noe en ikke glemmer, ihvertfall ikke jeg, og jeg er glad jeg hadde en vellykket debut, men jeg hadde sex første gang med en gutt med en del erfaring.. Så jeg er redd han skal føle at alt er mislykket etterpå. Har noen vært i en lignende situasjon, eller noen råd å komme med for at dette skal gå bra for oss.. Liker denne gutten bedre enn jeg har gjort med noen andre jeg har vært til sengs med, og jeg er mer nervøs nå enn jeg noen gang har vært med andre gutter.. OFF, dette ble mye rot, men håper der forstår hva jeg mener.. Hilsen forelsket jente22..
murmeldyret Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Min forrige samboer var jomfru da vi ble sammen (21 år). Jeg hadde endel erfaring. Det var ikke noe problem i det hele tatt. Tror det er viktig å utforske hverandre litt utenom selve samleie først. Så finner man ut hva man liker og hva den andre liker. Jeg har hatt sex med en liksom erfaren type som var helt elendig. Erfaring trenger ikke nødvendigvis bety så mye. Lykke til!
||Becks|| Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Tenkte jeg fikk legge igjen et lite svar, kjekt å høre hva gutter har å si også Jeg tror dette skal gå bra jeg...hvis dere bruker god tid på forspillet, og at du prøver å gjøre ham komfortabel og trygg, tror jeg dette skal gå meget bra Siden du har endel mer erfaring enn ham, kan jo du være den som tar litt initiativ..slik at han kanskje føler seg litt mer trygg på deg..at han ikke føler at han må prestere det store med en gang...hadde jeg vært i samme situasjon, hadde jeg helt klart satt pris på at jenta tok litt initiativ, og var litt ekstra frempå Vet ikke om du fikk noe nyttig ut av dette her men...prøvde bare å hjelpe til litt..hehe.. Ha en fin natt! God jul foressten!
Gjest Poirot Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Jeg har faktisk vært sammen med 3 gutter i alderen 16-23 som har vært jomfruer. Det har aldri vært noe problem. Uansett , når man har sex med en man er glad i, må man bruke litt tid på å bli samkjørt.
Gjest Madam Felle Skrevet 18. desember 2003 #5 Skrevet 18. desember 2003 Tror nok det skal ordne seg når den tiden kommer, men ahr et spørsmål til deg. Hvorfor fortelle til en ny kjæreste hvor mange du har hatt sex med?
Gjest GreenSky Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 Hvorfor fortelle til en ny kjæreste hvor mange du har hatt sex med? Ja, skal en lyve, da? Får en en det spørsmålet, ville det jo virke litt rart å ikke svare.
Gjest Tex Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Jeg var også sammen med en som var jomfru. Han kom aldri helt over sin første fantastiske sexopplevelse stakkar.... Du risikerer å bli hans gudinne, da... er det så ille...?
*Kaisa* Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 Når dere er klare begge to så går det vel av deg selv skulle jeg tro. Høres ut som en fin gutt med fine verdier. Tenk positivt; Du kan jo lære han opp og forme han som du vil. Kanskje han kan bli den perfekte elsker? Heldig-grisen
Joplaya Skrevet 18. desember 2003 #9 Skrevet 18. desember 2003 Jeg vil tro at enhver gutt/mann med normale drifter vil være mer enn fornøyd etter sin første sex-opplevelse med en de er forelsket i. Å være nervøs er nok normalt. For dere begge. Mitt råd: ta det som det kommer og la det stå til
Gjest Randabergmann22 Skrevet 18. desember 2003 #10 Skrevet 18. desember 2003 Det går sikker bra for det om han e jomfru, men eg e redd forholde deres komme te å ryka itte ei stund, ingen mann, ihvertfall ikje flertalle slår seg te ro me den fysste de hoppe te køys me.. Ike for å vær stygg me deg, men eg tror eg har rett i det..
Gjest gloria Skrevet 18. desember 2003 #11 Skrevet 18. desember 2003 Det går sikker bra for det om han e jomfru' date=' men eg e redd forholde deres komme te å ryka itte ei stund, ingen mann, ihvertfall ikje flertalle slår seg te ro me den fysste de hoppe te køys me.. Ike for å vær stygg me deg, men eg tror eg har rett i det..[/quote'] Hvorfor ikke det? Tror nok det er godt mulig jeg. Sex er jo viktig i et forhold, men også andre kvaliteter spiller inn, kvaliteter som får en til å bli i forholdet, eller droppe ut av det.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 18. desember 2003 #12 Skrevet 18. desember 2003 Det går sikker bra for det om han e jomfru' date=' men eg e redd forholde deres komme te å ryka itte ei stund, ingen mann, ihvertfall ikje flertalle slår seg te ro me den fysste de hoppe te køys me.. Ike for å vær stygg me deg, men eg tror eg har rett i det..[/quote'] Du tar feil!
Gjest Randabergmann22 Skrevet 18. desember 2003 #13 Skrevet 18. desember 2003 Til dere som sier jeg tar feil, jeg sier ikke at det alltid er slik, men temmelig ofte. Det vet jeg, jeg er selv gutt og eg vett jo litt om det jaffal, kunne aldri selv ha sått meg til ro med den første jenta jeg lå med, samme hvor fantastisk hun var, hadde følt eg gjekk glipp av någe.. Og mange gutter har sagt det samme.. Men men, kanskje han typen te hu e annerledes.. Men så lenge han vett at hu har låge me 10-11 stk tror eg d komme te å ryka, men som sagt, det kan gå godt..
Gjest Poirot Skrevet 18. desember 2003 #14 Skrevet 18. desember 2003 Og mange gutter har sagt det samme.. Men men, kanskje han typen te hu e annerledes.. Men så lenge han vett at hu har låge me 10-11 stk tror eg d komme te å ryka, men som sagt, det kan gå godt.. Ja vi får håpe på det, i og med at min sambo kun har hatt meg, mens jeg har hatt langt over et tosifret beløp - hvilket han vet... Og vi har vært sammen i over 6 år.
jordbær Skrevet 19. desember 2003 #15 Skrevet 19. desember 2003 Er det ikke fint da? Så kan du "lære" han opp, akkurat slik det passer deg.
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #16 Skrevet 19. desember 2003 ja, det er jo så søtt når den ene er jomfru.
Mann 40 Skrevet 19. desember 2003 #17 Skrevet 19. desember 2003 og jeg er glad jeg hadde en vellykket debut, men jeg hadde sex første gang med en gutt med en del erfaring.. Så jeg er redd han skal føle at alt er mislykket etterpå. Du hadde vellykket debut med en med en del erfaring, nå skal kjæresten din debutere med en med en del erfaring. Det tyder vel på at dette blir vellykket. Tror forresten ikke erfaring er så viktig, hvis dere har lyst på hverandre går det bra. OFF, dette ble mye rot, men håper der forstår hva jeg mener.. Hilsen forelsket jente22.. Nei, dette ble ikke mye rot, forstår utmerket godt hva du mener.
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #18 Skrevet 22. desember 2003 Jeg ser at randabergmannen har fått litt pepper her... Han skriver: Det går sikker bra for det om han e jomfru, men eg e redd forholde deres komme te å ryka itte ei stund, ingen mann, ihvertfall ikje flertalle slår seg te ro me den fysste de hoppe te køys me.. Ike for å vær stygg me deg, men eg tror eg har rett i det.. Jeg kan ikke si noe om dette på et generelt grunnlag, men jeg kan fortelle min historie. Jeg og min samboer ble sammen da vi var 18, det er snart 10 år siden. Han var jomfru, jeg hadde hatt en partner fra før. Første gangen vi hadde sex var ikke noe å hoppe i taket over, men sånn er det vel ofte. Opplevelsen og nærheten var der jo uansett, og etterhvert som vi utforsket hverandre og sammen fikk mer erfaring, ble sexlivet bra. Veldig bra, faktisk, vi har gjort mye "småkinky" og hatt sex både på passende og upassende steder. Men (selvfølgelig måtte det komme et men), han kom aldri over det der med at jeg skulle være den første og eneste han hadde hatt. I begynnelsen var vi unge og forelskede og tenkte ikke så mye over det. I tillegg planla begge lange utdanninger, noe som bidro til at vi innså at det kanskje var urealistisk at vi skulle holde sammen resten av livet. Men etterhvert som årene gikk, vi realiserte planene våre, og vokste nærmere hverandre i stedet for fra hverandre, ble dette med en livspartner mer realistisk. Da fikk han også kvaler når det gjalt dette med den eneste og å prøve ut flere (først og fremst på sexfronten, noe jeg aldri har forstått, men det er kanskje typisk gutter). Det hjalp ham ikke å snakke med kamerater, selv om de sa at den beste sexen har du uansett med en som kjenner deg og vet hva du liker. Med jevne mellomrom kom dette temaet opp. For å gjøre en lang historie kort, endte det med at han var utro bak min rygg, men etter en stund med samvittighetskvaler fortalte han det til meg. Jeg anser ikke det med at han bare hadde hatt en sexualpartner (før hun han var utro med) som den eneste forklaringen, langt mindre som noen unnskyldning. Allikevel lurer jeg ofte på om det hadde skjedd hvis han ikke hadde vært så fiksert på nettopp dette. For vår del (og til opplysning for de som fortsatt leser denne endeløse tråden) har det vært mange vonde runder og mye tårer. Men jeg klarer visst ikke å gi slipp på denne mannen. Jeg mener derfor at det er mot alle odds at vi fortsatt er sammen, og det må vel også være moralen med min historie. Jeg sier på ingen måte at trådstarteren ikke skal prøve ut dette forholdet, men hun bør samtidig ha i bakhodet at han antagelig ikke er klar for å forplikte seg "for resten av livet" ennå. Til gjengjeld gå sikkert den første gangen med sex greit, skal du se.
Gjest Zalomine Skrevet 22. desember 2003 #19 Skrevet 22. desember 2003 Jeg har ikke tenkt å begynne å engste meg for at min samboer skal droppe meg fordi jeg var hans første i alle fall. Jeg hadde en før ham, det har han hele tiden visst, men han var altså jomfru. Det var ikke noe problem for oss i det hele tatt. Nekterå tro han har akkurat tenkt å gå fram meg akkurat av den grunn. At vi er "livspartnere" har vi egentlig visst helt fra begynnelsen av, så om han hadde et behov for å "prøve flere", ja så burde han gjort det før han ble sammen med meg. Men, det gjorde han ikke, så da så. Jeg var jo ikke klar over at han var jomfru før... vel, det var for sent å gjøre noe med det, så tid til særlig prestasjonsagst fikk jeg aldri...
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #20 Skrevet 23. desember 2003 Helt topp at han er jomfru Been there, done that! Traff verdens flotteste fyr, dessverre var jeg ikke forelsket, så det blei ikke oss da, men jeg dro med meg en kjempeerfaring videre og tror han sitter igjen med samme oppfatning. Nesten bare positivt og fremtiden vet INGEN hva bringer, så ikke bekymre deg for den overhode. Lykke til og god jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå