AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Møtte en gutt for et år siden. Vi begynte å holde på, men desverre skulle det visse seg å være en masse komplikasjoner på veien, som har ført til at vi gjentatte ganger har gått hvert til vårt. På en eller annen merkelig måte ender det alltid opp med at det ordner seg mellom oss og vi har jevnlig kontakt igjen. Jeg tar relativt lite initiativ ettersom jeg blir veldig sliten av frem og tilbake opplegget vårt. Vi valgte å avslutte alt i sommer en gang for alle. Slik ble det ikke og han har den siste tiden pleid å ta kontakt en gang i uken, og vi ses ca en gang i måneden. Jeg tenkte vi kunne være venner, men han er altfor kosete til at det føles naturlig for meg å ha et normalt vennskap med han. Ettersom jeg var så lei som jeg var prøvde jeg å skremme han vekk ved å si at jeg var forelsket i han og trengte å være i fred. Han aksepterte dette, men det gikk ikke mer enn to uker igjen før han tok kontakt fordi han ville sjekke at jeg hadde det bra. Hva i all verden er dette for noe? Hva vil han meg? Er han intressert?
Gjest Flowerbomb Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Hva han vil deg? Han vil vell vite om du har det bra da? Det virker som om han er interessert siden han ikke gir seg. Kanskje han tror du prøver å være "hard to get" siden du faktisk fortalte han at du er forelsket, for å SKREMME HAN vekk?! Jeg synes ikke det var det lureste å si for å skremme en gutt. Si det rett ut hvis du ikke allerede har gjort det, at han må holde seg unna, du orker ikke å styre frem og til bake. Si at han bør ta et hint!
Gjest Wei Wei Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Han vil vel ikke mer enn det han allerede har. Muligheten til å ha det hyggelig med deg en gang iblant. Helt til han eller du finner noen bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Han vil vel ikke mer enn det han allerede har. Muligheten til å ha det hyggelig med deg en gang iblant. Helt til han eller du finner noen bedre. Ja, det hørtes vel ganske så sannsynlig ut. Får nesten håpe han finner seg noe bedre snart, for dette begynner å bli uutholdelig slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå