Gjest gjest Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Tenkte å gi besteforeldrene bilde fra bryllupet vårt i høst... Har prestert å kjøpe fotolerret i str 30-40 cm til besteforeldrene. Fikk i dag se hvor stort det egentlig er! Jeg er redd de skal synes det er for stort... Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Du kjenner jo best disse besteforeldrene. Er de sånne som gjerne henger bilder på veggen så er det helt ok. Helt greit også dersom det går i et fotoalbum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Det kommet litt an på hvor mange barnebarn de har, 20x30 er standard "gi bort størrelse" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greengrass Skrevet 14. desember 2011 #4 Del Skrevet 14. desember 2011 Du kjenner jo best disse besteforeldrene. Er de sånne som gjerne henger bilder på veggen så er det helt ok. Helt greit også dersom det går i et fotoalbum. Et lerret på 30x40cm går nok ikke i et fotoalbum, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greengrass Skrevet 14. desember 2011 #5 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er nok endel større en det som vanligvis blir gitt bort til besteforeldre, men hvis det er få barnebarn det er snakk om går det nok greit. Jeg vil tro at de gjerne vil henge opp bildet, og har de da 10 barnebarn til som kommer med tilsvarende bildestr opp gjennom årene blir det ganske fulle vegger etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er nok endel større en det som vanligvis blir gitt bort til besteforeldre, men hvis det er få barnebarn det er snakk om går det nok greit. Jeg vil tro at de gjerne vil henge opp bildet, og har de da 10 barnebarn til som kommer med tilsvarende bildestr opp gjennom årene blir det ganske fulle vegger etterhvert... Jeg er bestemor og ønsker faktisk ikke store bilder av barnebarn som jeg er pliktig til å henge opp. Hittil har jeg løst "problemet" ved å henge bilder opp i yttergang og noen få i trappeoppgangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 14. desember 2011 #7 Del Skrevet 14. desember 2011 Vi har nettopp bestilt 30x40 lerretsbilder selv, og det er relativt stort ja! Med mindre forholdet deres er veldig nært og/eller det er få barnebarn, hadde jeg faktisk droppet gaven. Veldig synd at du evt har kastet bort penger, men samtidig setter du dem i en vanskelig situasjon om du gir dem et bilde de faktisk ikke vil ha på veggen. Kjøp en pose Twist og fine lys i stedet, og fortell dem om blunderen din i jula. Hvis de ønsker et så stort bilde av dere kommer de til å si at de vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. desember 2011 #8 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) . Er det bryllusbilde av bare dere? For de kan godt være litt store syntes jeg:) Endret 14. desember 2011 av altflyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #9 Del Skrevet 14. desember 2011 . Er det bryllusbilde av bare dere? For de kan godt være litt store syntes jeg:) Samme bestemoren som svarte her tidliger i dag. hver så snill. Ikke store bryllupsbilder heller. Jeg fatter ikke dere som tror at besteforeldre blir så ufattelig glad for utallige bilder av barnebarn og bryllupsbilder. Ja, jeg er glad i egne barn. Jeg setter pris på partnerene deres. jeg elsker mine barnebarn. Jeg vil selv velge størrelse og hvilke bilder jeg vil ha på veggen. I dag hvor gode kameraer er tilgjengelig for en rimelig pris så har jeg mer enn nok bilder å ta av. Kanskje jeg ikke vil ha et fotografbilde, men et bilde av et situasjon med vedkommende som betyr noe for meg eller hvor jeg ser et typisk trekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 14. desember 2011 #10 Del Skrevet 14. desember 2011 Om det er mye bakgrunn eller bildene kan beskjæres litt så kan du gå i en kunst/hobbybutikk p kjøpe en mindre blindramme(f.eks 20x30) og stifte det over på den. Er ganske lett å løsne fra den du allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #11 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvorfor plager dere besteforeldre med bilder hele tiden? Jeg hater å få det. Beklager, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan det kan være en julepresang. Jeg vil velge selv hva jeg har på veggene, og har virkelig mer enn nok! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #12 Del Skrevet 14. desember 2011 Om det er mye bakgrunn eller bildene kan beskjæres litt så kan du gå i en kunst/hobbybutikk p kjøpe en mindre blindramme(f.eks 20x30) og stifte det over på den. Er ganske lett å løsne fra den du allerede har. Ts her, Vet du hvor mye dette koster? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 14. desember 2011 #13 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg syns det er litt sært å gi bort brudebilde av seg selv i julepresang til foreldre og besteforeldre. Dere fikk sikkert fine gaver av de, og da tenker jeg at brudebilde er som en "takk for gave og takk for all støtte oppgjennom oppveksten". En helt annen ting er at det er vel ikke sikkert at besteforeldre syns det er så stas med atore brudebilder på veggen? De tvinges jo på en måte til å henge det opp... Jeg syns dere burde ta brudebildet selv, gi besteforeldrene en mindre kopi utenom, og gi dem noe de ønsker seg i julegave. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 14. desember 2011 #14 Del Skrevet 14. desember 2011 Under 100,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå