Isiselin Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Vet ikke helt om dette er det riktige stedet å spørre om dette, men om det ikke er det kan rette vedkommende flytte det dit det skal... Altså; Sliter med å gå ned i vekt og tror noe av det har med at P-pillene jeg bruker... Da jeg begynte med dem føk jeg nemlig mange kilo opp og da jeg hadde et lite opphold i knaskingen ramlet vektnåla lenger ned igjen. Spørsmålet: Har P-sprøyten slike bivirkninger? Hva med andre merker P-piller (bruker Trionetta nå.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. desember 2003 #2 Del Skrevet 18. desember 2003 Vet ikke hvordan p-sprøyten fungerer.. Selv går jeg på trinordiol og har ikke merket noen vektøkning. Dette er jo veldig induvidulet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantique Skrevet 18. desember 2003 #3 Del Skrevet 18. desember 2003 Bivirkning av p-sprøyte er ofte vektøkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Yasmin skal ikke gi vektøkning i like stor grad. De er vanndrivende, men hvordan man reagerer på de ulike p-pillene er selvsagt individuelt. Selv opplevde jeg ikke vektøkning av verken Yasmin (som jeg går på nå) eller Trinordiol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg opplevde både vektøkning og vanvittig temperament da jeg brukte p-sprøyten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 18. desember 2003 Tydeligvis best å holde seg til P-pillene med andre ord... Det var da som søren!!! Vil jo ta av meg noen kilo, jeg! Jaja... Bare sykle mer på den hersens trimsykkelen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. desember 2003 #7 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva med p-ring da? Inneholder bare halve mengden hormoner som p-piller gjør, og vektøkning ser ikke ut til å være en bivirking. Søk på "p-ring" og "Nuvaring" på forumet her så finner du masse tråder. Du kan også se her: > www.nuvaring.no > www.nuvaring.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente|20 Skrevet 22. desember 2003 #8 Del Skrevet 22. desember 2003 hørte om ei som gikk opp 20kg av p-sprøyta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå