AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Hei! Problemet mitt er at jeg skriver utrolig stygt. Det er som regel forståelig, men stygt og uoversiktlig. Dette er et problem når jeg studerer, da notatene mine alltid ser utrolig uoversiktlige ut og jeg sjelden får noe ut av dem. Hvis jeg konsenterer meg skikkelig kan det hende det ser litt bedre ut, men har sjelden mulighet til å gjøre det nøye. Det hjelper ikke å få høre at "det er jo bare å skrive finere", for min del er det som å få høre at det er jo bare å synge finere. Noen som vet om det finnes skrivekurs for å lære å skrive penere? Evt har andre tips?
Rusken Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Du kan jo få kjøpt sånne løkkeskrift bøker Sånn at man hermer etter det som står, hvis du skjønner hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Du kan jo få kjøpt sånne løkkeskrift bøker Sånn at man hermer etter det som står, hvis du skjønner hva jeg mener Tror jeg skjønner hva du sikter til ja, sånn som man brukte på barneskolen? kan kanskje være en idé å prøve ut. Takk for tips:)
Dragonfly84 Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Jeg gikk på skrive-pent-kurs i femte klasse, det hjalp ingenting Jeg løste det med forelesningsnotater med å ta med laptop og skrive med den. Og å ta med diktafon og ta opp forelesningene.
otilie Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 øving gjør mester.... bare sett deg ned og skriv masse, så pent du klarer. etterhvert så sitter det nok i hånda:) ikke hørt om noe sånne skrivekurs... kanskje legen din kan henvise deg til noen? Vet at det fins spesialister innen alt mulig rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå