AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har tenkt til å kjøpe meg noen helt nye renseprodukter. Jeg har til nå kun brukt renseprodukter fra Yves Rocher, men tenker det er på tide å begyne med noe litt bedre. Hehe. Men jeg er inne på feelunique og aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe. Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har som sagt tørr hudtype og er 21 år gammel. Jeg trenger også en skrubb til ansiktet mitt. Og en annen ting. Jeg har aldri handlet på feelunique før. Er det trygt og er produktene ekte? Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 MD Formulations Facial Cleanser og Face and Body Scrub passer til de fleste. For tørrheten bør du satse på en rik fuktighetskrem, f.eks. Hydra Floral fra Decleor, og et serum. MD Formulations Continous Renewal Serum er å anbefale. Fuktmaske er også lurt å bruke, gjerne Decleor. Feelunique er trygt, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Hva i alle dager skal hun med MD Formulations Continous Renewal Serum når hun bare har tørr hud? 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Hva i alle dager skal hun med MD Formulations Continous Renewal Serum når hun bare har tørr hud? Hvorfor ikke? 2
Lykkelitenen Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Er huden tørr og du er flink med peeling en gang i ken eller to vil jeg heller anbefale ett fuktserum fremfor MD sitt serum. Prøv heller Decleor Neroli som er til tørrere hud eller Green People sin ansiktsolje
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Hvorfor ikke? Fordi produktet ikke er laget for tørr hud. Det er bare syrer som jo skal hjelpe andre problemer. En allerede tørr hud kan bli irritert og begynne å flasse av slikt.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Er huden tørr og du er flink med peeling en gang i ken eller to vil jeg heller anbefale ett fuktserum fremfor MD sitt serum. Prøv heller Decleor Neroli som er til tørrere hud eller Green People sin ansiktsolje Ja takk, begge deler!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Ts her. Skal jeg gå for renseprodukter fra MD eller Decleor. Hvilket merke er best mener dere?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Ts her. Skal jeg gå for renseprodukter fra MD eller Decleor. Hvilket merke er best mener dere? MD er best på rens, skrubb og serum. Decleor er best på fukt. Hvis du har veldig tørr hud kan du jo vurdere cleansing water fra Decleor. Du burde forresten gå for sensitiv varianten av MD-produktene.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #10 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ikke råd til en ansiktskrem Det blir bare skrubb og rens denne gangen. Men går det greit hvis jeg bare bruker en billig dagkrem? Jeg har som sagt ikke råd til dagkrem dfra MD nå, men dagkrem må jeg ha ellers tørker huden min ut. Noen som kan anbefale en billig en? Ikke over 200 kr. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå