AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg vet dette IKKE anbefales, men jeg har gjort det for noen år siden og da gikk det fint. Dessverre husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det. Jeg har litt mørkt hår nå, og skal ha det blondt. Jeg har kjøpt to blondfarger, men innså nå nettopp at jeg har kjøpt helt feil farger! Jeg har kjøpt en som skal bare gi glans til blondt hår, og en som bare skulle gjøre håret litt mer gyllent.. Nå er Vita, Cubus osv stengt, og jeg MÅ få farget håret, for den blonde etterveksten min har blitt mye lysere, s det ser selvfølgelig helt forferdelig ut.. Jeg vet de har blond hårfarge på dagligvarebutikken, men vil denne fargen bleke håret mitt ned? Care om det blir oransje, bare det ikke forblir slik det er nå.. Tusen takk på forhånd.
Lurifaksen Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Et tips er å søke på Amazon.co.uk etter "bleach hair kits" også kjøper du et av de som har fått gode omtaler. Jeg har brukt manic panic før og ble fornøyd da (til striper), så har kjøpt dette igjen for å stripe mer og mer av håret til det blir slik jeg vil ha det.
Armitage Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Jeg vet dette IKKE anbefales, men jeg har gjort det for noen år siden og da gikk det fint. Dessverre husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det. Jeg har litt mørkt hår nå, og skal ha det blondt. Jeg har kjøpt to blondfarger, men innså nå nettopp at jeg har kjøpt helt feil farger! Jeg har kjøpt en som skal bare gi glans til blondt hår, og en som bare skulle gjøre håret litt mer gyllent.. Nå er Vita, Cubus osv stengt, og jeg MÅ få farget håret, for den blonde etterveksten min har blitt mye lysere, s det ser selvfølgelig helt forferdelig ut.. Jeg vet de har blond hårfarge på dagligvarebutikken, men vil denne fargen bleke håret mitt ned? Care om det blir oransje, bare det ikke forblir slik det er nå.. Tusen takk på forhånd. Hvis du har mørkt hår nå og skal forsøke å få det lyst med engang med hjemmebleking, da kommer det til å bli ødelagt. Du vil få tyggishår rett og slett.
Gjest otrivin Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har hjemmebleket mitt svarte hår (som var svart i 2 år og farget MYE), det gikk helt fint. Null stress!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå