AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg lurer på om jeg er egositisk.... Har vært sammen med en mann i 7 år, jeg kunne tenkt meg og ta skrittet videre, og forlovet oss. Han på sin side er vel ikke helt klar. (vært gift før) Spurte han hva han hadde svart om jeg hadde kjøpt ringer og spurt han om han ville forlove seg med meg. Da svarte han at han hadde sagt ja, fordi jeg ikke skulle bli lei meg. BRA SVAR Burde jeg vente å ta det opp på nytt med han om et-to år, eller skal jegvente en stund, kjøpe ringer og fri?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Ingen som har noen formening om dette?
Gjest Doh Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville ikke giftet meg med en som gjorde det fordi han ikke ville at jeg skulle bli lei meg. Synes ikke at det er et godt utgangspunkt for et ekteskap. Så jeg hadde ventet hvis jeg var deg 3
Grønt blad Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Jeg ville ikke fridd til en mann hvis jeg visst at grunnen til at han sa ja var fordi han ville gjøre meg glad. Jeg ville ventet og tatt det opp igjen senere en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Barna hans og mitt ønsker veldig gjerne at vi gifter oss, derfor jeg tenker på det. De vil gjerne ha den "tryggheten". Men ser poenget..... Uff, vanskelig. Hvorfor kan vi ikke bare være enige
Gjest Adriane Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Jeg tenker som de andre her, at jeg ville ikke ønsket å få et ja bare for at jeg ikke skulle bli lei meg. Man vil jo gjerne at det skal være et genuint ja, og et genuint ønske om å gifte seg med akkurat deg. Nå har du jo nevnt at det er en mulighet for at du kan komme til å fri, så da kan det jo hende han tar saken i sine egne hender når han føler seg klar
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Ja, nå får han hvertfall tenkt litt på det, og vet at det er et ønske fra min side. Og jeg skjønner han forsåvidt jeg også, han er jo livredd for skilsmisse igjen (kona stakk av med en annen). Han sier han synes det kan bli litt pinlig med ring på fingeren etter bare 5 år som skilt, så han vil vel bare ta det litt med ro.. Han sier vi skal gifte oss en gang, så jeg må vel bare være tålmodig
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Ja, nå får han hvertfall tenkt litt på det, og vet at det er et ønske fra min side. Og jeg skjønner han forsåvidt jeg også, han er jo livredd for skilsmisse igjen (kona stakk av med en annen). Han sier han synes det kan bli litt pinlig med ring på fingeren etter bare 5 år som skilt, så han vil vel bare ta det litt med ro.. Han sier vi skal gifte oss en gang, så jeg må vel bare være tålmodig Ser at det kan se ut som jeg var sammen med han mens han var sammen med sin ekskone, men de var separerte 2 år før de skilte seg. Og vi møttes noen mnd etter hun flyttet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå