Gå til innhold

Mødre som gir bilde av ungen i julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere også mødre som gir et bilde av barnet i julegave, og ingenting annet? Vil det være ok av meg å sende et innrammet bilde av meg selv i retur? De blir vel glade når de får se hvordan jeg har utviklet meg i året som gikk? :)

• Liker 32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...samtidig må du forvente at bildet av deg, som selvfølgelig er en forstørrelse i 20x30 eller noe slikt kommer opp på veggen!

• Liker 8
Skrevet
:fnise: Ja, absolutt! Gjør det!
  • Liker 1
Skrevet

...samtidig må du forvente at bildet av deg, som selvfølgelig er en forstørrelse i 20x30 eller noe slikt kommer opp på veggen!

Det tar jeg da som en selvfølge! Skulle tatt seg ut om det fine bildet havnet i en skuff. :kjefte:

• Liker 7
Skrevet

Har ingen venninner som gjør det nei og ikke gjør jeg det selv heller. Her er det kun besteforeldre og en tante som får bilde av jenta vår til jul.

Skrevet

Vel, jeg bruker å legge de bildene i skuffen.

Skrevet

Besteforeldre syns vel det er stas med slike bilder, utover det tror jeg ingen syns det er en særlig ok julegave. Hvis du får mye sånt syns jeg absolutt du skal ta et bilde av deg på en skinnfell foran peisen og sende rundt :ler:

• Liker 11
Skrevet

Kjenner ingen som gjør det jeg? Utenom til besteforeldre eller annen slekt som har ytret ønske om det.

Skrevet

Kjenner dere også mødre som gir et bilde av barnet i julegave, og ingenting annet? Vil det være ok av meg å sende et innrammet bilde av meg selv i retur? De blir vel glade når de får se hvordan jeg har utviklet meg i året som gikk? :)

Bare hvis du har tomatsaus i hele fjeset!

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes slike barnebilder burde forbeholdt spesielt interesserte, altså besteforeldre og evt tanter/onkler.

Jeg er fotograf og har tidligere tatt bilde av en naken dame i 30-årene på en skinnfell(sånn som babybilder)som hun skulle gi i julegave til de som ga henne slike barnebilder. Utrolig morsomt!

Noen går inn i koma når de får barn virker det som, og tror alle vil elske ett veggbilde av poden. Samme folk ville blitt sure om jeg ga de bilde av mine puser til jul. Haha :0) Heldigvis er ikke de fleste sånn

• Liker 9
Skrevet

Vi sender det bare til besteforeldrene og oldeforeldrene. Spesielt de siste ELSKER jo innrammede bilder av slekta. Så jeg føler meg ikke slem fordet!

Skrevet

Sjøhest: det er en super gave til besteforeldre og oldeforeldre!

Skrevet

Vi sender det bare til besteforeldrene og oldeforeldrene. Spesielt de siste ELSKER jo innrammede bilder av slekta. Så jeg føler meg ikke slem fordet!

Nei det er jo overhodet ikke slemt, jeg får ofte slike bilder av tantebarna mine og jeg elsker det! Men utenfor nærmeste slekt er det jo kanskje ikke en like bra gave.

• Liker 3
Skrevet

Har en kusine som har sendt fotokalender av barna i 5 år på rad til HELE familien med kusiner , onkler,tanter osv (sikkert naboen også) .

Er så jævlig lei av den kalenderen som går i søpla hvert år .. Har alltid kjøpt fine gaver til hun, men i år har jeg kjøpt en billig drittgave og en litt mindre dyr gave til barna :fnise:

Gjest Isabel :)
Skrevet

Kjenner svært godt til den ja! Har ei kusine som har fått et par knøtter. Søte er de alle sammen, men når hun sier hvert år "nå skal vi kjøpe til hverandre for 500,-" så får jeg barnebilder.. Så i år så blir det ikke noe dyr julepresang fra oss til dem for å si det slik..

Skrevet

Haha, dette er morsomt! Fordi det er så sant! :fnise:

Jeg synes det er veldig koselig å få bilder av tantebarna mine som bor laaangt borte. Og jeg synes det er koselig at folk gir bilde av barna sine til besteforeldre og oldeforeldre. Men utenom det er det jo helt tullball! (I hvertfall hvis det BARE er bilde :ler: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg og min ene bror (vi er begge over 30år) har i år laget en slik bildekalender av oss to som våre foreldre skal få til jul. En veldig intern spøk til våre foreldre som hater å få bilder av andres barn i gave :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Sjøhest: det er en super gave til besteforeldre og oldeforeldre!

Er bestemor selv, men vil helst ikke ha all verdens store bilder av barnebarn med ditto ramme. Jeg vil gjerne velge bilde selv og ramme. Et lite et med billig ramme er helt flott. Jeg er ikke en sånn person som har masse bilder på veggene mine. Jeg har kun et av hver av ungene samt det samme når det gjelder barnebarn. De henger ikke en gang i stua.

• Liker 1
Skrevet

Jeg og min ene bror (vi er begge over 30år) har i år laget en slik bildekalender av oss to som våre foreldre skal få til jul. En veldig intern spøk til våre foreldre som hater å få bilder av andres barn i gave :fnise:

Haha, kjempeidé! Foreldrene deres blir sikkert kjempeglade!

Jeg synes det er rart om folk gir bilde av ungene i gave til andre enn besteforeldre. Det høres altså veldig rart ut og jeg kan ikke tro at det er særlig vanlig. I tilfelle er det vel gjort i beste mening. Husk at det er tanken som teller dere ... ;)

Skrevet

En venninne har de tre siste årene gitt meg bilder av sønnen og hunden sin med nisseluer. :fnise:

Heldigvis bor hun langt borte, så hun har ikke vært her og kontrollert at de er hengt opp på veggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...