Gå til innhold

2 stemmer

1. 1. Barn nr. 2 etter IVF med nr. 1

• Vi klarte det på egenhånd!
      0
    • Vi måtte gjennom IVF-karusellen på nytt.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var så heldige å bli gravid etter 4 IVF-forsøk over ett år. Nå er jenta vår 6 måneder. Vi har ikke begynt med prevensjon etter fødsel i håp om at vi kanskje er en av ''alle'' dem som klarer det på egenhånd etter IVF med førstemann. Vi har alltid hatt lyst på to tette så vi kommer nok til å begynne å tenke på en ny IVF-runde når mensen kommer tilbake. Mest sannsynligvis tar det jo en stund før vi klarer det denne gangen også.

Jeg har lagt inn en avstemming, så stem i vei. :nigo: Fortell gjerne historien din også, positiv som negativ. :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk nr 1 på første IVF forsøk.

For å få til lillesøster trengte vi to hele forsøk og to fryseforsøk, 4 innsettinger.

Hadde aldri noen tro på at vi skulle klare det selv da, flere leger har gitt meg lik null sjanse til å bli gravid uten hjelp.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Vi har ikke fått noen diagnose noen av oss, vi bare klarer det ikke selv. Derfor har vi fremdeles et lite håp om at vi kan klare det nå som systemet mitt er i ''høygir''. Og jeg må vel forresten være en av de få som faktisk vil ha mensen igjen etter fødsel sånn at vi kan begynne prøvingen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...