AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Da er det innspurten i julegaveshoppinga. Jeg trenger en stor rød hjertepute og en fin kurv som jeg skal fylle med godsaker. Noen som aner hvor jeg kan få tak i dette???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Kremmerhuset, Kid, IKEA, Åhlens osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Tusen takk for tips, men ingen av disse har det jeg ser etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Jysk har massevis av kurver i alle størrelser, prisklasser og fasonger. Det er godt mulig at de har hjertepute der også, har sett det før men, ikke da jeg var der for noen uker siden, så jo ikke etter det så er godt mulig de fortsatt har. Hvis ikke så kan du jo prøve på ellos, europris eller lekebutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Del Skrevet 14. desember 2011 Takk for flere tips. fikk kjøpt kurv på Jysk i dag, men fant ingen hjertepute:( Var også innom 3 møbelbutikker, europris, nille og 2 lekebutikker.... Begynner å bli litt stressa nå... finner ikke noe når jeg googler heller. Må jeg droppe den gode ideen min og vente til Valentine??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 14. desember 2011 #6 Del Skrevet 14. desember 2011 Sy selv. Kjøp et billig fleecepledd på Ikea, så har du en pute fort som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå