Gå til innhold

billig eller ikke  

39 stemmer

1. 1. ONS billig eller ikke?

• ikke i det hele tatt
    • ikke noe spesielt
    • verken eller
    • litt lett på tråden
    • billig

Fremhevede innlegg

Gjest Skitten pique
Skrevet

Hvorfor har du inkorporert voldtekt i en tråd om ONS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må visst presisere mitt poeng igjen som er at når definsjonen av voldtekt(ufrivillig sex) kan gli over til frivillig sex på bakgrunn av en times "smoothtalk" eller bullshit mao i barenså må jent karakterisres som relativt lett på tråden. Jeg sier altså ikke at ONS er det samme som voldtekt men at det er fint lite som skiller det når det gjelder bekjentskapsaspektet

Ufrivillig sex sklir ikke over i frivillig sex på noe tidspunkt. Skjønner ikke sammenlikningen din i det HELE tatt.

Det er jo ikke alle som har ONS, og det er din rett å mene at de som har ONS er lette på tråden. Men ikke bland voldtekt inn i dette, for her hører den absolutt ikke hjemme.

Noen har ONS med noen de møtte den kvelden, andre har det ikke, men går hjem alene, med en kjæreste, eller en pulevenn. Det plager meg fint lite hva voksne folk gjør i privatlivet sitt frivillig, kjenner jeg.

Skrevet

HVORFOR SNAKKER IKKE NORDMENN MED FREMMEDE VISS DE HAR SEX MED FREMMEDE????????????

• Liker 1
Gjest Skitten pique
Skrevet (endret)

Det er større sjanse for at noe "farlig" kan skje dersom du går bort til en vilt fremmed du ser for første gang, enn om du er kåt på en som er kåt på deg og har sex. Denne personen har du også den siste timen fått med deg at er en god person.

edit: De må snakke sammen for å komme fram til å ha sex, så de snakker jo med vedkommende som er fremmed og har sex med vedkommende som er fremmed. Så de snakker med fremmede også.

Endret av Skitten pique
Gjest Skitten pique
Skrevet

Nå er ikke alle ONS med fremmede mennesker.

Nei, det er sant. Men spørsmålet hans tok stilling til fremmed på gata vs fremmed i senga. :)

Skrevet

Nei, det er sant. Men spørsmålet hans tok stilling til fremmed på gata vs fremmed i senga. :)

Vel, en sexy fremmed i senga og man er enige i og aldri kontakte hverandre igjen er det også tid for i ny og ne. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...