Gå til innhold

billig eller ikke  

39 stemmer

1. 1. ONS billig eller ikke?

• ikke i det hele tatt
    • ikke noe spesielt
    • verken eller
    • litt lett på tråden
    • billig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke særlig dreven med å gå på byen men har vært ute en del det siste året. Observerer mye romanse og par som går sammen hjemover. Lurer derfor på om alle disse bare har funnet en tilfeldig ute på byen for å avslutte med sex og så aldri møtes igjen eller er det hovedsakelig bekjente. Går jenter ut for å møte en vilt fremmed for sex. Hva tror dere jenter om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er litt både og. Noen går ut for å finne noen, noen finner noen tilfeldig, andre er på vei hjem med en kjæreste eller ff. Hva folk gjør må i grunnen være opp til dem.

Skrevet

Min oppfatning er at det er vanlig med alle former.

Altså at noen møter bekjente ute som de rusler hjemover med, mens andre kommer i kontakt med villt fremmede. Atter andre går faktisk ut med kjæresten og naturlig nok også går hjem sammen.

Skrevet

ONS må sanneligen være greit. :rodmer:

si at en kjekk mann kommer å voldtar en dame på veien hjem og hun likte han fysisk. Hva er egentlig forskjellen på det og en ONS? De 2 timene på dansegulvet/baren..er det de timene som rettferdiggjør sexen? Sett at dama bare var ute etter sex vel å merke

Gjest Skitten pique
Skrevet

si at en kjekk mann kommer å voldtar en dame på veien hjem og hun likte han fysisk. Hva er egentlig forskjellen på det og en ONS? De 2 timene på dansegulvet/baren..er det de timene som rettferdiggjør sexen? Sett at dama bare var ute etter sex vel å merke

Hva er egentlig forskjellen på julenissen og faren din i julenissedrakt når begge to ser helt like ut? Sett at faren din har ølmage, da.

ONS er greit hvis begge er single, og begge forstår at det er null følelser inblandet, bare nytelse.

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Du kødder nå, sant ?

Skrevet

Hva?

ONS - frivillig sex mellom to (eller flere) personer

Voldtekt - ufrivillig sex for minst en person

Ser du virkelig ikke forskjellen?! :popcorn:

Gjest Raindrops
Skrevet

Du vet at en voldtekt ikke er frivillig fra offerets side? Selv om jeg har lyst på sex her og nå, så hadde jeg ikke likt at det kom en fyr inn døren for å voldta meg, uansettom han var kjekk eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

ONS er greit hvis begge er single, og begge forstår at det er null følelser inblandet, bare nytelse.

Det er heftige saker ja. :rodmer:

Skrevet

Klart det er ok... Hvordan ellers skal single folk få sex?

Eller skal vi kanskje heller gå i kloster hele gjengen? Og sitte og skamme oss over at vi har hatt kjønnslig omgang med det motsatte kjønn (evt samme kjønn) uten å ha matchende Facebook-sivilstatus :kari:

• Liker 1
Skrevet

Du er sjuk i hodet hvis du sammenligner frivillig sex med voldtekt.

• Liker 1
Skrevet

Frivilligheten?!

Det er en myte at damer fantaserer om voldtekt. Noen gjør kanskje det, men de fleste har neppe noe ønske om å oppleve det. Om en dame er med på sex frivillig er det ingen voldtekt. Om hun stritter imot betyr det faktisk at hun ikke vil, og da er det en straffbar forbrytelse å gjøre noe med henne. Om hun faktisk har lyst på sex med deg vil hun ikke stritte imot, men la seg bli pult uten protester.

Klarere nå?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

:jepp:

Og så må det tydeligvis presiseres at det selvfølgelig er frivillig fra begge parter. :filer:

Also, remember to be safe, kids!

Skrevet

Jeg ser ikke problemet med at folk har ONS, det er ikke akkurat sånn at det skader meg på noen måte... Og så lenge det ikke skader dem selv heller, så kan da vel folk gjøre som de vil?

Skrevet

Klart det er ok... Hvordan ellers skal single folk få sex?

Eller skal vi kanskje heller gå i kloster hele gjengen? Og sitte og skamme oss over at vi har hatt kjønnslig omgang med det motsatte kjønn (evt samme kjønn) uten å ha matchende Facebook-sivilstatus :kari:

ehm..kanskje prøve å bli kjent med personen,skjønner virkelig ikke kulturen i NOrge..man skal ikke snakke med fremmede, men sex det er ok å ha med en vilt fremmed

Skrevet (endret)

Du er sjuk i hodet hvis du sammenligner frivillig sex med voldtekt.

Du skjønner ikke poenget mitt som var at dersom en jente møtte en fyr i en bar eller nattklubb og bestemte seg for å ha vilkårlig sex med ham så er det et marginalt grenseland til det å møte den samme personen i en mørk bakgate å bli voldtatt. Det eneste som skiller er 1-2 timer der man ble "kjent" i baren. Altså illustrerer det hvor lite som skal til før noe går fra å være ufrivillig sex til frivillig sex i en slik jentes øyne. Hadde voldtektsmannen dresset seg opp og gått på byen kunne fyren møtt på den samme jenta å fått henne med på sex frivillig.. Er ikke det lett på tråden så er det ingenting som er det..men det er det er det vel ikke politisk korrekt å si i dagens sex (anti følelses) samfunn

Endret av libius
Gjest strykebrett
Skrevet

Du skjønner ikke poenget mitt som var at dersom en jente møtte en fyr i en bar eller nattklubb og bestemte seg for å ha vilkårlig sex med ham så er det et marginalt grenseland til det å møte den samme personen i en mørk bakgate å bli voldtatt.

Du kødder fortsatt, ikkesant?

Skrevet

Du skjønner ikke poenget mitt som var at dersom en jente møtte en fyr i en bar eller nattklubb og bestemte seg for å ha vilkårlig sex med ham så er det et marginalt grenseland til det å møte den samme personen i en mørk bakgate å bli voldtatt. Det eneste som skiller er 1-2 timer der man ble "kjent" i baren. Altså illustrerer det hvor lite som skal til før noe går fra å være ufrivillig sex til frivillig sex i en slik jentes øyne. Hadde voldtektsmannen dresset seg opp og gått på byen kunne fyren møtt på den samme jenta å fått henne med på sex frivillig.. Er ikke det lett på tråden så er det ingenting som er det..men det er vel også det politisk korrekte å si i dagens sex (anti følelses) samfunn

Den "marginale" forskjellen ligger i frivillig vs. ufrivillig. Ikke i antall minutter, timer, dager eller år de har kjent hverandre.

Hjelpes...

Og for ordnes skyld: Å være lett på tråden er så langt fra voldtekt det er mulig å komme.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den "marginale" forskjellen ligger i frivillig vs. ufrivillig. Ikke i antall minutter, timer, dager eller år de har kjent hverandre.

Hjelpes...

Og for ordnes skyld: Å være lett på tråden er så langt fra voldtekt det er mulig å komme.

Jeg må visst presisere mitt poeng igjen som er at når definsjonen av voldtekt(ufrivillig sex) kan gli over til frivillig sex på bakgrunn av en times "smoothtalk" eller bullshit mao i baren så må jenta karakteriseres som relativt lett på tråden. Jeg sier altså ikke at ONS er det samme som voldtekt men at det er fint lite som skiller det når det gjelder bekjentskapsaspektet. Det viser også at det er svært lite som skal til før noe går over fra å være voldtekt til å bli frivillig.

Endret av libius

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...