Gå til innhold

Lindsay Lohan i Playboy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte bildene svært godt. Herlig å se at bildene ikke er så retusjerte, ser i alle fall ikke slik ut :)

Men synes ikke hun lignet på seg selv da, kunne aldri gjettet at det var Lindsay Lohan.

Skrevet

Kjempenydelige bilder! For en kropp!

Skrevet

Synes også kroppen var flott. Du ser at hun ikke er spesielt trent, men at hun har en naturlig og slank kropp. Rumpa hennes ser myk og kvinnelig ut, ikke slike steinrumper noen får av veldig mye trening. Synes såklart trente kropper også er fint, men det er litt deilig å se at Lindsay har en helt normal kropp uten bakgrunn med flere timer i treningsstudio hver dag.

Skrevet

Jeg hadde ikke tippa at dette var Lindsay Lohan, jeg synes hun kunne posert i playboy som seg selv, med sin stil eller hva jeg skal si. Marilyn Monroe vil sikkert aldri bli glemt, vårt store, store ikon på så mange måter. Ingen kan vel egentlig leve opp til kvinner som Marilyn, Grace Kelly osv.. Derfor, bortkastet å prøve. Hun burde bli husket for Lindsay Lohan - dama med DEN kroppen I PLAYBOY!! Ikke "åja, hun som etterligna monroe?".

Skrevet

Jeg nekter forresten å tro at dette ikke er retusjert..

Skrevet

Jeg synes bildene var kjempe fine :) Jeg liker Lindsay tross alt styret med narkotika, tull og fjas. Synes hun er skikkelig pen, liker håret, liker kroppen og hvertfall stemmen hennes :)

Også er det det at hun har hele kroppen full av fregner, men at jeg likevel synes hun er så fin. Har hatt skikkelig komplekser for mine, skjønner dere. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg nekter forresten å tro at dette ikke er retusjert..

Det er nok retusjert ja, men hvilke bilder i Playboy er vel ikke det? Du ser jo likevel fregnene hennes og at hun har litt "slapp" hud her og der. For all del, jeg sier ikke at hun er kvapsete eller noe, men bare litt mindre fast enn de vanlige playboy-bertene.

Skrevet

Fine bilder, men det lignet ikke på henne. Jeg synes det er litt teit at hun kjører MM look og kopierer henne. Hun burde heller ha posert som seg selv ja.

Gjest SemperFi
Skrevet

Tja, fine bilder, men ingenting ut over det.

Blir ikke tent på henne.

Skrevet

Hun ligna ikke på seg selv i hele tatt jo. Hadde aldri gjetta at det var henne!

Også trodde jeg hun var ganske radmager? Har hun gått opp i vekt? Det kledde hun isåfall:)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke like retusjert som andre bilder. Og da tenker jeg på slike bilder der det ser ut som modellen har plastikkhud.

Synes bildene virker naturlige jeg :)

Skrevet

Flotte bilder, helt klart. Men synd hun har gått bort i fra red-head looken. Hun kledde den langt bedre.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke trodd at bilde var av Lindsay Lohan.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg tør ikke se på bildene, i følge KG vil jeg være utro om jeg gjorde det..............

• Liker 4
Skrevet

Jeg tør ikke se på bildene, i følge KG vil jeg være utro om jeg gjorde det..............

Slutt å lyv. Vi vet alle at du allerede har tittet på de. Mer enn én gang! :gjeiper:

Skrevet

Hvor naken er hun på bildene? Ser man noe?

Tror jeg har diverse programvare som blokkerer bilder for får ikke frem noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...