Gjest Thessie! Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Er det noen her som vet om en bra barnebok om julenissen som passer 3-5 åringer? Det kan gjerne være et kort eventyr eller lignende.
Gjest Badabing Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 snekker andersen :D Jeg elsket den da jeg var liten
Sarhann Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Pulverheksa og Julenissen. Julenissen og pulverheksa reiser rundt i pulverskogen for å finne ut hva alle ønsker seg til jul. 24 "kapittler", vi koser oss med litt hver dag, men kom ikke i gang 1 desember så vi leser flere sider hver dag.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 http://cdon.no/bøker/kjære_julenissen-854267 Denne er super! Til glede for både store og små! Ungene her i gården synes i alle fall det er ufattelig morsomt og interessant å høre hva andre barn har skrevet til julenissen, og de har skrevet brev selv også i ettertid (med hjelp da såklart!
Gjest Thessie! Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Pulverheksa og Julenissen. Julenissen og pulverheksa reiser rundt i pulverskogen for å finne ut hva alle ønsker seg til jul. 24 "kapittler", vi koser oss med litt hver dag, men kom ikke i gang 1 desember så vi leser flere sider hver dag. Denne holder vi på med, og liker denne boken veldig godt. Brevene til julenissen skal jeg få tak i. Har også lånt boken ''Den lille julenissen'' som jeg likte veldig godt!
Gjest Koala Lompa Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 snekker andersen :D Innover der og bortover slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå