Sessipn Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Skal kjøpe julegave til ei jente på 6 år og hun ønsker seg tykke fargeblyanter. Fant disse på clas ohlson, men er usikker på om de er noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Jeg ville ikke kjøpt såpass billige fargeblyanter. De er gjerne harde og vanskelige å få noe særlig farge ut av. Disse er veldig myke og fine, og gir flott farge, men jeg ville kanskje kjøpt noe mer avansert til et større barn. Endret 13. desember 2011 av Honesty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Har ikke testet de, men vil vel tro at du får det du betaler for. Hva med Lyra blyanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Skal sjekke ut Lyra, takk for tipset Hun ønsker seg tykke fargeblyanter, derfor jeg tentke på de fra clas ohlson. Har ikke sett det noen andre steder, så tar gjerne i mot tips til hvor en får kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. desember 2011 #5 Del Skrevet 13. desember 2011 De du linker til er helt elendige - noen hadde kjøpt sånne og lagt dem på hytta, og jeg var ikke imponert, akkurat. De knakk bare du så på dem, hadde dårlig tre som var bortimot umulig å spisse og ga fra seg usedvanlig lite farge. Gode, tykke fargeblyanter får du typisk i bokhandler eller lekebutikker. Lyra, Staedtler, Faber-Castell m.m. er gode merker. På Clas Ohlson fører de forøvrig også et merke som heter Derwent, det er min favoritt når det gjelder fargeblyanter, men de har bare vanlige "tynne" blyanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2011 Takk for svar Ble så jeg kjøpte noen andre som jeg ble anbefalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå