MissStiles Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg trenger tips. Hva kan man kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Fotbad, et godt pledd, en koselig film, hjemmelagde julekarameller, en god pose kaffe, gavekort på f.eks frisør, restaurant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Michelle82 Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har satset på forbruksvarer til de som har alt av ting. -Teaterbilletter -Kinogavekort -God te og kaffe -Røkelaks -Honning og marmelader i god kvalitet. -Fine lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville gitt noe innenfor kategorien veldedighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kan ikke gi billetter til show/teeater eller en middag ute fordi det vil de ikke ha. Sjelden de går ut. Så det hadde bare vært bortkasta penger. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitoria Skrevet 15. desember 2011 #6 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva med å kjøpe en skikkelig god olivenolje eller balsamico fra et ordentlig utsalgssted? Passer bra om de liker sånt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millia Skrevet 16. desember 2011 #7 Del Skrevet 16. desember 2011 Fotokalender eller fotobok er perfekt til besteforeldre Bøker kan også være ein ide. Utenom romanar, så finnes det jo også masse lokale bøker, gjerne lokalhistoriske som kan være av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 17. desember 2011 #8 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har satset på forbruksvarer til de som har alt av ting. -Teaterbilletter -Kinogavekort -God te og kaffe -Røkelaks -Honning og marmelader i god kvalitet. -Fine lys Takk! Det skal jeg kjøpe til de som har alt. Det er bare å finne butikk som selger eksklusive te og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #9 Del Skrevet 17. desember 2011 Digital fotoramme med minnebrikke der dere har lagt inn masse bilder av barnebarna og evt andre aktuelle motiver. Hvis dere er flere søsken så kan dere evt. spleise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toyses Skrevet 18. desember 2011 #10 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Mine besteforeldre får i år en kurv med masse forskjellige godsaker: - Et lokalt historieblad - Spekepølse og en liten skjærefjøl - En pose med hjemmelagde drops - Hjemmelaget aprikossyltetøy - En liten flaske vin - En liten glassengel - Julekaffe Dette er en spennende gave som alltid blir satt pris på i min familie i hvert fall Endret 18. desember 2011 av toyses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #11 Del Skrevet 18. desember 2011 Hva med å kjøpe en slik til hver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2011 #12 Del Skrevet 18. desember 2011 Her går det også i mat til besteforeldre som er alt. Nå har bestefar klarget så lenge på at sylta er dyr i år, så da vet vi iallefall en ting som skal i kurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå