Gå til innhold

Fin rimelig termos


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite i siste liten at søsteren min og samboeren ønsker seg en termos til jul. Jeg har allerede kjøpt julepresangene, men hadde tenkt å gi en liten ting til, så da tankte jeg det gikk ann å finne en termos til en ok pris. Noen som har noen forslag?

Får man en greit termos til under 200, eller er det like greit å ikke gi da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termos som i på kaffebordet eller termos som i kakao på tur i fjellet? Du finner begge deler på Jernia og noe rimeligere på Europris. Jeg har "ut på tur" termos fra Europris, og de virker fint de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte "ut på tur" termos ja :)

Europris ja. Finnes det i Oslo? Skal sjekke Jernia. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg en av disse termosene til jul. Skal bruke den til kaffe på lesesalen, så da er det litt ekstra koselig med en kjempefin termos :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en av disse termosene til jul. Skal bruke den til kaffe på lesesalen, så da er det litt ekstra koselig med en kjempefin termos :jepp:

Jeg er også fan av Blafre, men ble veldig skuffet da vi hadde kjøpt en thermo-flaske (isolerende drikkeflaske, ikke den thermosen, men regner med det er laget av samme stoff). Etter første gangs bruk i barnehagen, begynte motivet å smuldre opp! Og da hadde flasken kun ligget i en sekk, med kald saft i, og ikke blitt vasket eller noe. Vet ikke hvordan de trykker på motivene, kjentes veldig klissete ut, som om det var farget lim, som forsvant mer og mer for hver gangs bruk. Så mistet jenta vår flaska i gulvet en gang, fra ca 50 cm høyde (hun er 80 cm høy selv). Og da ble det en stor sprekk i flaska, og vi måtte kaste den.

Mulig thermosene er litt mer robuste, men jeg kjøper ikke flere drikkebeholdere fra Blafre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ariadne85

Kanskje en liten termos ifra thermos? De har dei pa jernia.

Ikke alltid man trenger å ha med en liter kakao på tur :)

I tillegg er de fra thermos best i test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. for man kjøpt disse i butikk eller kun på nettsiden? rekker vel ikke få den til jul om jeg bestiller nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en liten termos ifra thermos? De har dei pa jernia.

Ikke alltid man trenger å ha med en liter kakao på tur :)

I tillegg er de fra thermos best i test.

Skal ta meg en tur på jernia i morgen å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...