AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31723561 Har skrevet mail på annonsen, men ikke fått svar.
Frk Midnattsol Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Hallo Denne sofaen er kjøpt på jysk, og bildet i annonsen er tatt fra jysk sin nettsiden - og den koster ny 3990,- Har nettopp montert en slik sofa til en venninne, og den virket helt grei. Ikke den mest komfortable å sitte i, men grei nok i en liten stue
Gjest otrivin Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 De har en lignende på Ikea er jeg ganske sikker på. Denne ligner: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90084726/ Men hvis du går på ikea.no og trykker på stue > sofa > skinnsofa har de et par andre også som er ok. Den jeg linket til finnes sjeselong til.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Takk for svar! Den fra Ikea var fin, men blir dyrt med sjeselong til.. Jeg får reise til Jysk å prøvesitte!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Jeg kjenner noen som kjøpte sofa i skinnetterligning på Jysk for ca tre år siden. Sofaen ser ikke ut i dag, "skinnet" er helt ødelagt på sjeselongdelen som har blitt mest brukt. Er det noen som vet om disse bare har vær uheldig, eventuelt vært ekstremt hardhendt med sofaen? Jeg har selv vurdert å kjøpe sofa på Jysk, men ombestemte meg da jeg så sofaen som var ødelagt. At en billig sofa som ikke er ekte skinn er dårligere kvalitet enn en ekte skinnsofa er jo å forvente selvsagt, men SÅ mye dårligere?
Gjest Spinell Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Billige skinnetterlikninger lønner seg svært dårlig, selv på kort sikt. Har sett skai-sofaer av høyere pris enn denne bli kjempestygge i plastikkskinnet sitt etter få år, med oppsprekking, avflassing og synlig "stoff" under. Ligg unna!
ToveM Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Det finnes jo en mellomting da, om en ikke vil kjøpe sofa i hel hud til over 20.000,- De som har hud på slitedelene (putene) og kunstskinn på rygg, armlener o.lign. Disse får en vel fra 8.000 og litt oppover etter størrelse og merke.
Gjest Spinell Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Det finnes jo en mellomting da, om en ikke vil kjøpe sofa i hel hud til over 20.000,- De som har hud på slitedelene (putene) og kunstskinn på rygg, armlener o.lign. Disse får en vel fra 8.000 og litt oppover etter størrelse og merke. Eller man kan dumpe over en brukt skinnsofa av ok kvalitet på finn Evt vurdere stoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå