Gå til innhold

Han bare sluttet å ringe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem jeg tror jeg antagelig deler med flere. Likevel må jeg spørre: Er det vanlig å avslutte flere måneders intens dating, uten å si noe? Vi snakker om at fyren er godt voksen, var helt fullstendig overstrømmende i begynnelsen og nå, hører jeg ingenting. Jeg tar et hint, men ER det virkelig slik det har blitt, at man er så feig at man ikke kan si i fra? Det må man vel kunne forvente av et menneske, når man har vært sammen hele tiden de siste månedene? Eller? Noen som har kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opptil flere ganger opplevd gutter som bare "fader" bort :sjenert:

....men etter flere måneders intens dating ville jeg nok krevd at han kunne sagt det rett til meg at han ikke var interessert i noe mer.

Skrevet

Vel, man får bare fordommene sine bekreftet når ikke fyrer oppfører seg.

Skrevet

Det er VELDIG vanlig! Har skjedd meg flere ganger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ligger noe mer bak her, tegn man kunne tatt tidligere.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ligger noe mer bak her, tegn man kunne tatt tidligere.

Er ikke det bestandig nei.

Hadde en gang en kjæreste, vi kikket på leilighet sammen og planla ditt og datt for neste sommer og han brukte ørtiførti tusen kroner på meg. Så hadde vi en avtale om middag hos meg en onsdagskveld og han dukket ikke opp, ringte ham og fikk høre at det var overtid på gang, han skulle ringe dagen etter. Noe han ikke gjorde. Jeg ringte ham over helgen og han tok ikke telefonen.

Hørte intet mer fra ham.

Skrevet

Har han hørt fra deg da?

Kommunikasjon går begge veier forstår du.. ;)

Skrevet

de har holdt på sånn de siste 20 åra, så det er ikke noe nytt fenomen, men det der er helt vanlig.

Skrevet

Tusen takk for kommentarer! Jeg er skikkelig knekt. Har faktisk aldri opplevd dette, selvom jeg har datet en stund. De fleste har sagt oe, i det minste. Men seriøst, helt vanlig? Gjleder ikke folkeskikk lenger?? Vi bedriver den samme sporten, hvilket betyr at vi kommer til å møtes ukentlig for vi trener på samme arena....

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har hørt fra meg :sjenert: Uten at jeg maser.

Skrevet

Hadde en gang en kjæreste, vi kikket på leilighet sammen og planla ditt og datt for neste sommer og han brukte ørtiførti tusen kroner på meg. Så hadde vi en avtale om middag hos meg en onsdagskveld og han dukket ikke opp, ringte ham og fikk høre at det var overtid på gang, han skulle ringe dagen etter. Noe han ikke gjorde. Jeg ringte ham over helgen og han tok ikke telefonen.

Hørte intet mer fra ham.

Dette er helt hårreisende!! For en grusom fyr!! Man skal ikke holde andre for narr! Jeg blir så sinna!!

Skrevet

Slikt skjer ja, har faktisk gjort det selv. Det ble bare for mye, og jeg fikk fyren helt opp i halsen. Etter lang tids stillhet møtte jeg på han, og sa hvordan det var.

Ikke bra, men dessverre ikke uvanlig.

Skrevet

Dette er helt hårreisende!! For en grusom fyr!! Man skal ikke holde andre for narr! Jeg blir så sinna!!

Jeg kom over det.

Skrevet

Dette syns jeg er en simpel måte å avslutte hvadetenner, vi fortjener alle mer respekt enn som så.

Om det er blandete følelser eller usikkerthet på gang syns jeg det er bedre å dele tankene.

Skrevet

Tusen takk for kommentarer! Jeg er skikkelig knekt. Har faktisk aldri opplevd dette, selvom jeg har datet en stund. De fleste har sagt oe, i det minste. Men seriøst, helt vanlig? Gjleder ikke folkeskikk lenger?? Vi bedriver den samme sporten, hvilket betyr at vi kommer til å møtes ukentlig for vi trener på samme arena....

:klemmer:

Velkommen i klubben, det gjør veldig vondt. Å for meg var det den totale mangelen på respekt med at han bare uten forvarsel klippet over alle tråder etter nesten 6mnd... uten å gi meg et eneste hint eller et ord til forklaring eller avsluttning etterpå...

Prøver å komme meg på date innimellom med andre nå , men et ord eller ei spesiell låt på radioen får meg til å strigråte... prøver å fokusere på å se fremover, men kjenner at denne kommer til å sitte lenge i. Og de gangene jeg dater en mann jeg kjenner det kunne utvikle seg til noe med, der det er en kjemi...ender jeg opp med å ubevisst styre unna, jeg klarer bare ikke gå på den stien enda.

Jeg kommer også til å møte han igjen i forbindelse med kurs på jobben. Gruer meg , men har psyka meg veldig opp. Jeg skal gjennomføre med glans fordi jeg er god. Hans tap dette her egentlig ...man må bare tenke sånn pushe seg opp igjen. Ikke synk ned i selvmedlidenheten... men gråt en skvett innimellom å få det ut av kroppen og tenk positivt... å våg å kjenn på smerten innimellom, og gjør gode ting for deg selv :klemmer:

we can do it :)

• Liker 1
Skrevet

Hørte intet mer fra ham.

Hehe, du vet at det er mange av den typen som lever fra dag til dag, uten at de nødvendigvis lar relasjonene mellom dagene\opplevelsene\øyeblikkene ha noen betydning. De er enkle sjeler som lar seg tilfredstille i øyeblikkene og der stopper det.

Om de ser noe veldig fint streife innom intimsonen. Så betyr relasjonene til dagene dere som *par* har gjennomlevd fint lite.

Kort sagt de er *begrensa* mentalt sett. De evner ikke å leve seg inn(ta innover seg noe på et særlig dypere nivå.

Så hvorfor skulle han ringe tilbake da? ..er du med?.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...