Gå til innhold

barnevakt i julegave

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte og gi min søster og mann kino billett og at jeg sitter barnevakt når de bruker billetene.

Men problemet at jeg ikke er noe som helst kreativ. Noen forslag til hvordan jeg kan gi beskjed om i gaven at jeg skal sitte barnevakt når de bruker billetene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Vær kreativ og lage et gavekort!

problemet er nettopp det jeg skrev i start innlegget mitt, at jeg ikke er noe som helst kreativ:P Jeg er virkelig ikke noe flink til sånt :(

Andre forslag =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort akkurat det samme, men jeg la ved gavekortet et kort som sa " barnepass er inkludert". Enkelt og greit. Jeg er heller ikke så kreativ av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Legg ved en pose Love Hearts, skriv et vanlig og personlig kort hvor du sier at du stiller som barnevakt, så får de selv sørge for romantikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villanda

Flere bokhandlere og lignende selger ferdige "gavekort" som du bare kan skrive inn i selv (altså ikke gavekort på selve plassen, men gavekort som du bare fører inn i hva du vil gi). De er kjempestilige, og finnes i mange forskjellige design!

For oss som ikke er flinke til å tenke kreativt, eller er flinke til å lage så mye for hånd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere bokhandlere og lignende selger ferdige "gavekort" som du bare kan skrive inn i selv (altså ikke gavekort på selve plassen, men gavekort som du bare fører inn i hva du vil gi). De er kjempestilige, og finnes i mange forskjellige design!

For oss som ikke er flinke til å tenke kreativt, eller er flinke til å lage så mye for hånd :jepp:

Oh, godt tips :) det skal jeg lete etter =D Takk takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...