AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det noen her som er medlem og vil fortelle litt om det? Jeg har innsett at jeg har et problem med alkohol. Jeg har visst det lenge, men alltid fornektet det fordi jeg har jo egentlig ikke lyst å gi avkall på noe av det jeg liker best. Samtidig så holder alkoholen på å ødelegge livet mitt, siden jeg sårer mange når jeg er full. Jeg akter ikke å fortsette slik og jeg kan rett og slett ikke ta sjansen på å drikke mer, siden jeg ikke har kontroll på inntak og oppførsel under rusen. Jeg har ikke lyst å prate med noen psykolog eller lignende. Jeg har lyst å være anonym med mennesker som faktisk vet hva de prater om. Jeg føler meg totalt mislykket som menneske, og dette er virkelig noe som tærer på meg. Som jeg sa så har jeg lenge visst det, men alltid følt meg bedre av å holde det "skjult". Føler at samboeren og venninna mi (de er de eneste to jeg har snakket med om dette) ser ned på meg som et svakere og dårligere menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen? Har iallefall ringt de idag. Tyngste samtalen jeg har hatt på lenge. Men det må til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen? Har iallefall ringt de idag. Tyngste samtalen jeg har hatt på lenge. Men det må til. Så bra du snakket med de Skulle gjerne svart deg, men vet ikke noe om AA annet enn gjennom familiemedlem som går dit, har gjort i mange år, og en kollega. De har bare positivt og fortelle om det, og har fortalt en del, det virker fantastisk. Jeg håper du vil dra på et møte? Utifra det de jeg kjenner forteller er det ikke noe forpliktelser, man kan bare observere og holde seg i bakgrunnen om man vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Så bra du snakket med de Skulle gjerne svart deg, men vet ikke noe om AA annet enn gjennom familiemedlem som går dit, har gjort i mange år, og en kollega. De har bare positivt og fortelle om det, og har fortalt en del, det virker fantastisk. Jeg håper du vil dra på et møte? Utifra det de jeg kjenner forteller er det ikke noe forpliktelser, man kan bare observere og holde seg i bakgrunnen om man vil det. Jeg skal på møte ja. Allerede om få dager. Passer så utrolig dårlig, men som hun kontaktpersonen min sa, så er det lurt å få første møte gjort ganske raskt. Hvis ikke vil man kanskje unngå det og jo lengre tid det går, jo mer får man det på avstand og det er lett å bagatellisere problemet sitt. Men jeg gruer meg veldig. Ser for meg at det er slik som på film, men det er kanskje ikke akkurat slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 14. desember 2011 #5 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvis du trenger noen å snakke med utenom AA så kan du sende meg en PM. Har også vært avhengig og ødelagt mer enn nok rundt meg. Er her ihvertfall hvis det er noe du har på hjertet Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå