Gå til innhold

Hvilke Komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags komplimenter pleier dere å gi til hverandre når dere knuller? Og hva pleier dere å si til hverandre mens dere knuller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hardere din jævel!" Sånn ca.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

takk for tipset :)

Skrevet

Det er ikke et kompliment!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Sier kun ting som ikke er passende å nevne her.

Skrevet

Det går mest i ting som "det er så deilig", "du er så deilig" osv.

Skrevet

Sier kun ting som ikke er passende å nevne her.

Det samme gjelder for meg ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Ting som egentlig bare høres bra ut i gjerningsøyeblikket. Hvis jeg skriver det ned her høres det bare merkelig ut.

Skrevet

Det som er ganske genuint og helt naturlig mens man har sex virker som oftest ganske feil og på grensen til idiotisk utenom situasjonen. Om jeg hadde kalt de for 'komplimenter' er også noe å lure på.

Det som blir nesten garantert feil er hvis man har på førhånd bestemt hva skal sies - man skal si det man føler å si der og da, ellers blir det bare feil.

Skrevet

"fy faen så hard og deilig kuken din er rett før det går for deg!"

Skrevet

Det er ikke et kompliment!!!!!!!!!!!!!!

Har jeg aldri påstått heller. Men leser du innlegget til ts godt nok, kan du kanskje finne det relevant.

Skrevet

"fy faen så hard og deilig kuken din er rett før det går for deg!"

Jeg må få låne denne. :sengekos:

Skrevet (endret)

Jeg må få låne denne. :sengekos:

Det stemmer jo det. Den blir større, mer ruglete og man kan kjenne det pumper. :)

Endret av isodora
Skrevet

En jeg holdt på med før kom med uttalelser som : Åååh så deilig å trang fitta di , du er så deilig å pule , og slikt . Ikke helt det jeg var vant til under sexakten men det var jo komplimanger såå :fnise:

Skrevet

Det stemmer jo det. Den blir større, mer ruglete og man kan kjenne det pumper. :)

Sant det og det setter man jo pris på.

Skrevet

Kommer an på type sex og alkohol.

Som regel sier jeg bare "Åh, du er så deilig".

Men av og til kan jeg si "å kuken din er så sinnsykt hard å go" "ta meg hardere" "

Han blir helt vill av det. Men får meg ikke like lett til å si det når jeg er helt edru.. desverre

Skrevet

En jeg holdt på med før kom med uttalelser som : Åååh så deilig å trang fitta di , du er så deilig å pule , og slikt . Ikke helt det jeg var vant til under sexakten men det var jo komplimanger såå :fnise:

Hva er egentlig gale med det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...