Gå til innhold

15 stemmer

1. 1. Hva gjør du med råd og innspill du får her på KG?

• Følger råd til punkt og prikke - og stoler på at andre vet bedre enn deg selv.
      0
    • Tar rådene opp til vurdering, og finner din egen løsning ut fra en blanding av de rådene som ble gitt.
      10
    • Ignorerer alle råd som ikke samsvarer med det du egentlig allerede hadde bestemt deg for før du ba om råd på KG.
      5
  2. 2. Hva tror du andre brukere som oftest gjør?

• Følger råd til punkt og prikke - og stoler på at andre vet bedre enn en selv.
      2
    • Tar rådene opp til vurdering, og finner sin egen løsning ut fra en blanding av de rådene som ble gitt.
      8
    • Ignorerer alle råd som ikke samsvarer med det man egentlig allerede hadde bestemt seg for før man ba om råd på KG.
      5
  3. 3. Følelseskarusell (se forklaring under)

• Ofte! Rådene og innspillene jeg får påvirker meg veldig.
      4
    • Noen ganger - det hender noen kommer med et innspill som gjør at jeg føler meg helt annerledes/ser helt annerledes på problemet.
      9
    • Aldri! Jeg tillegger ikke KG-råd så mye vekt at de kan påvirke følelsene mine.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste har vel bedt om råd her på KG - og det jeg lurer på er:

Hva gjør du med råd og innspill du får her på KG?

Og hva tror du andre brukere oftest gjør? (Basert på hvordan den gjennomsnittlige TS reagerer på rådene h*n får)

Og sist men ikke minst - har alle de ulike rådene og innspillene du har fått på KG noen gang ført deg ut på en følelseskarusell (f.eks fra lettet til bekymret til glad til sint til irritert...) slik som denne :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har vel bedt om råd her på KG - og det jeg lurer på er:

Hva gjør du med råd og innspill du får her på KG?

Og hva tror du andre brukere oftest gjør? (Basert på hvordan den gjennomsnittlige TS reagerer på rådene h*n får)

Og sist men ikke minst - har alle de ulike rådene og innspillene du har fått på KG noen gang ført deg ut på en følelseskarusell (f.eks fra lettet til bekymret til glad til sint til irritert...) slik som denne :fnise:

Hahaha :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...