Yatzy Skrevet 19. mai 2002 #1 Skrevet 19. mai 2002 Jeg tar zyrtec allergitabletter fast, men har nylig prøvd ut Reactine i stedet. Jeg merker plutselig at jeg er MYE mer opplagt enn tidligere! Jeg må nevne at jeg har tatt zyrtec bortimot hver dag i flere år, og har nok til tider vært temmelig trøtt og slapp. Er det flere enn meg som tar zyrtec allgitabletter - og merker at de blir slapp og tiltaksløs av dem? Denne bivirkningen står det ingenting om på pakningsvedlegget.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #2 Skrevet 20. mai 2002 De som du bruker nå, er de nye? Ja jeg har merket det su skriver, men er det pga. allergien eller pillene? De skal jo brukes forebyggende, men er jo sent ute støtt. Det er jo litt sent når en først MÅ ta pillen. Da sitter jeg helt amøbe i en stol.
Snuppsi Skrevet 20. mai 2002 #3 Skrevet 20. mai 2002 Jeg bruker Zyrtec, og jeg er nok slappere om sommeren enn i resten av året. Men for min del tror jeg ikke det er tablettene som gjør det, har veldig sterk allergi. Så om sommeren er det sløving 12
Yatzy Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2002 Jeg har hittil trodd at slappheten har skyldtes allergien. Jeg tar Zyrtec året rundt, så det er vanskelig å si. Men med Reactine (ja - de er helt nye), er jeg som sagt mer opplagt. Så jeg antar at slappheten må skyldes zyrtec. Eller kanskje Reactine bare virker bedre?
Mrs. H Skrevet 20. mai 2002 #5 Skrevet 20. mai 2002 Da Zyrtec kom på markedet ble det hevdet at de tilhørte de "nye" typene allergitabletter man ikke ble trett av. Jeg brukte de i ca 1 år (må bruke allergimedisin hver dag året rundt) og var omtrent like trett og slapp som med tabletter av den "gamle" typen. For å gjøre en lang historie kort; da jeg var til "alleriglege" for ca. to år siden sa han at det var fastslått at man også ble trett av Zyrtec. Jeg skiftet til en nyere type tabletter og er ikke trett og sliten hele tiden lenger. Er naturligvis litt ekstra "ute av lage" under pollensesongen men langt fra sånn som jeg var tidligere.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #6 Skrevet 21. mai 2002 jeg spiser zyrtec før jeg skal drikke alkohol. Dette fordi jeg blir veldig dårlig av det, selv om jeg bare tar et par øl. Det hjelper forbløffende godt, noen som vet hvorfor, hvordan de virker?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #7 Skrevet 21. mai 2002 Jeg har tidligere prøvd "alle" former for medisin, og det er bi-virkninger med alt. Det er ikke problemfritt å stappe i seg kjemiske-heksebrygg. Nå benytter jeg akupunktur ! Ingen bi-virkninger, og 95 % virkning ! På de verste dagene nyser jeg litt, og det klør litt på øynene. Ingenting i forhold til den "surheten" man får fra medisinen. Hilsen en frisk og blid chris.
Guess What! Skrevet 21. mai 2002 #8 Skrevet 21. mai 2002 Bruker zyrtec jeg også. Om sommeren. Bivirkningene slår ikke så sterkt ut på meg. Blir jo seff bedre av dem, pga jeg blir så sløv av å nyse og "snufse" hele tiden..12
Gjest Roy Hansen Skrevet 1. juni 2013 #9 Skrevet 1. juni 2013 Jeg tar zyrtec allergitabletter fast, men har nylig prøvd ut Reactine i stedet. Jeg merker plutselig at jeg er MYE mer opplagt enn tidligere! Jeg må nevne at jeg har tatt zyrtec bortimot hver dag i flere år, og har nok til tider vært temmelig trøtt og slapp. Er det flere enn meg som tar zyrtec allgitabletter - og merker at de blir slapp og tiltaksløs av dem? Denne bivirkningen står det ingenting om på pakningsvedlegget.
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2013 #10 Skrevet 1. juni 2013 Har tatt Zyrtec allergitabletter en stund nå, men har vært svært plaget med trøtthet. Sluttet i går og føler meg mye mer opplagt
Athene Skrevet 1. juni 2013 #11 Skrevet 1. juni 2013 Jeg må ta det innimellom om våren. Blir trøtt og sløv, har et teppe i hodet på en måte. Så jeg unngår det så godt jeg kan.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #12 Skrevet 1. juni 2013 Jeg blir også trett av Zyret, men i nærheten av så trett som jeg blir av Vallergan eller de andre eldre. Anonym poster: bc2356cb101528e25ee73ca7f8327a8c
skruf Skrevet 1. juni 2013 #13 Skrevet 1. juni 2013 Jeg blir stuptrøtt av zyrtec. Må ta det når bikkja har sine verste røyteperioder siden jeg er allergisk mot henne.
skruf Skrevet 1. juni 2013 #14 Skrevet 1. juni 2013 Jeg blir også trett av Zyret, men i nærheten av så trett som jeg blir av Vallergan eller de andre eldre. Anonym poster: bc2356cb101528e25ee73ca7f8327a8c Vallergan er jo ikke det foretrukne middelet mot allergi lengre, det blir faktisk brukt som sovemedisin....så ikke rart du blir trøtt av Vallergan!
Gjest gjest17 Skrevet 1. juni 2013 #15 Skrevet 1. juni 2013 Jeg får håpe TS har funnet utav det i løpet av disse 11 åra ...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2013 #16 Skrevet 1. juni 2013 jeg spiser zyrtec før jeg skal drikke alkohol. Dette fordi jeg blir veldig dårlig av det, selv om jeg bare tar et par øl. Det hjelper forbløffende godt, noen som vet hvorfor, hvordan de virker? Zyrtec er for allergi. Og du er jo allergisk mot alkohol, så ganske logisk at de virker... Anonym poster: d3405b14c76aaa6c002328d031aa8aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå