AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Del Skrevet 13. desember 2011 Etter utallige søk på internett fant jeg ikke noe lovende. Så jeg prøver her! Hva har dere tenkt å kjøpe til deres kjæreste? og hvor lenge har dere vært sammen? Selv har jeg ingen peiling på hva jeg skal gi min kjæreste. Vi har bare vært sammen i et halvt år og skal kjøpe for rundt 500 kr. Han er 25 år, har alt. Er by gutt og glad i en fest i ny og ne. Skal ikke være lett nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chhs Skrevet 13. desember 2011 #2 Del Skrevet 13. desember 2011 Julegaven til din kjære er jo alltid så koselig å tenke ut, og du skal se han blir glad uansett! Karen min og jeg har vel vært sammen i snart to år, og jeg sliter selv litt med å bestemme meg for hva jeg skal anskaffe han. Ønskelista hans består av iPad og Fjällräven vinterjakke, noe min lommebok dessverre ikke makter å gape over. Søt som han er ønsker han seg spesielt en samling av kupongkort med diverse tjenester som for eksempel en massasje, en kinotur, en klem, et kyss eller en middag. Personlige gaver er jo morsomme å lage, og det viser jo en ekstra innsatsvilje fra din side! Kanskje noe slikt kan slå an? Hva med å se nærmere på hvilke interesser som opptar han? Er han glad i å spille TV-spill? Kjøp en kul spillkonsoll, eller et spill dere kan kose dere med sammen! Liker han musikk? Kjøp et bra headset, plate, eller for den saks skyld et gavekort på iTunes, Spotify eller Wimp! Har han et favorittlag i fotball, eller en annen idrett? Fiks drakta til idolet! Hehe, ja, du skjønner hva jeg mener. Eller kanskje du kan ta en tur på parfymeriet og se om du kan finne en duft du kunne tenke deg han sprayet seg med? En du bare vil ligge å lukte på i all julekosen? Noe slikt er i alle fall overkommelig for økonomien og begge parter vinner på det! Personlige gaver som ikke bare kjøpes for å bli kjøpt er, av min erfaring, de som slår an best. Så lenge du tenker deg fram til noe som du tror vil passe han midt i blinken - ja, da blir det nok en slager under juletreet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleSky Skrevet 13. desember 2011 #3 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har datet en fyr i noen måneder og er vel egentlig nesten sammen Fant ut at det var greit å gi han en opplevelse isteden for noe surr som han egentlig ikke trenger. Så da ble det billetter til stand up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stortsettglad Skrevet 13. desember 2011 #4 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har kjøpt konsertbilletter til oss begge i julegave til mannen. Kos for meg også, men det er han som er fan av artisten. Gjorde lignende til bursdag, og det var stor suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå