Gå til innhold

Funker ikke spotify på 4s?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg iphone 4s, men jeg får ikke spotify til å funke? Altså, jeg har lasta ned appen, og jeg får til å logge inn, men etter 3 sekunder kanskje, så bare lukker den seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg iphone 4s, men jeg får ikke spotify til å funke? Altså, jeg har lasta ned appen, og jeg får til å logge inn, men etter 3 sekunder kanskje, så bare lukker den seg?

Nå skal det sies at Spotify har vært nokså trøblete i det siste. Skrur seg av og stopper avspilling rett som det er. Sikkert bare en midletidig programfeil, dog riktig irriterende.

Jeg hadde prøvd å slette det, og starte installeringen på nytt. Skulle det fortsatt ikke funke etter en stund, hadde jeg forsøkt med å oppdatere programvaren på iPhonen.

:digge:

Gjest SemperFi
Skrevet

Fjern applikasjonen, restart mobilen og installer på nytt.

• Liker 1
Skrevet

Funker uten problemer på min 4s.

Skrevet

Funker uten problemer på min 4s.

Heldig. Den funka helt fint på iphone 4, bortsett som en over sa, at spotify har vært litt trøblete og slo seg av og sånn.

Jeg har prøvd det dere sa, men funker fortsatt ikke )): Jeg har tatt alle programoppdateringene osv. Irriterende.

Skrevet

Glem det! Jeg sletta spotify på iphone og itunes, så lasta jeg ned spotify på itunes, slo av mobilen og slo den på igjen, nå funker det :D Var kanskje det dere mente, men takk for svar : ))

Skrevet

Glem det! Jeg sletta spotify på iphone og itunes, så lasta jeg ned spotify på itunes, slo av mobilen og slo den på igjen, nå funker det :D Var kanskje det dere mente, men takk for svar : ))

• 1 år senere...
Skrevet

jeg prøvde det men det gikk ikke anonym bruker der oppe. jeg sletta spotify på iphone så lasta jeg ned spotify.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...