Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Og er du fornøyd? Leter etter en kremrouge som smelter pent inn i huden. Helst med mye rosa i..
Gjest Étoile Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har So Cheek! fra Dior. Kjempefornøyd med den, tror fargen jeg har er nr. 558.
Junebug Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Jeg bruker Stilas convertible color i "lillium". Dette er den eneste kremrougen jeg har prøvd, så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Jeg er veldig fornøyd med den ihvertfall. Fargen er ikke knallrosa, men stila har noen veldig rosa rouger. Du kan kjøpe Stila på Steen og Strøm i Oslo sentrum.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har So Cheek! fra Dior. Kjempefornøyd med den' date=' tror fargen jeg har er nr. 558.[/quote'] Fant bilde av den. http://www.macys.com/catalog/product/index...kType=EverGreen Pink so sweet så jo fin ut, er det den du har? Selges den på Estetique? Vet du ca hva prisen ligger på i Norge?
Gjest Étoile Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Hmm, tror min ligner mer på red so fresh... Står bare farge-nummer på min, ikke navn på fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå