Iset Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 vet ikke om dere husker at jeg skrev et innlegg her for en stund siden, om at jeg hadde sendt mail til dyrebeskyttelsen (videresendt til dyrevernsnemda), om naboen som hadde ørten katter og kaniner som gikk for lut og kaldt vann? vel, i går hadde de stormaksjon mot dem. HAHA. de tok med seg 13 katter og noen kaniner også tror jeg. naboen til mor var med som vitne. først sa mannen i huset: "det er ikke våre katter, vi bare er så snille og mate dem!!" (det stod endel skåler ute, fulle av blader og skitne, ingen mat i dem, kattene var tynne og hadde lopper og lus, samt rennende øyne). selvfølgelig bet de ikke på det, men tok med seg kattene. når de skulle løfte opp en katt, klarer lillejenta i huset å si: " ikke ta katten min"!! faren ble helt rar i fjeset, hun røpte seg jo totalt. nå får de ikke lov å ha dyr mer, jeg skal fadermeg følge med på om de får nye katter, da ringer jeg dyrevernsnemda med en gang. drittfolk! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 Bra Iset. til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Frk Amalie~ Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Kjempebra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Kjempe bra! Ring hvis ting ikke endrer seg, det er den eneste måten å få has på sånne folk på. Makan, tenk å behandle dyr på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Syns det er skikkelig tøft gjort å si fra! All honnør til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 18. desember 2003 #6 Del Skrevet 18. desember 2003 Bra jobba! :D til deg for den mailen der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 18. desember 2003 #7 Del Skrevet 18. desember 2003 Iset Du ser at det nytter... en skal ikke bare sitte og se på sånn urett som rammer de svake blant oss. Du har gjort en kjempejobb. Dyrene kan ikke snakke, derfor må vi gjøre det for dem... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. desember 2003 #8 Del Skrevet 18. desember 2003 det er godt det finnes noen som deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 18. desember 2003 #9 Del Skrevet 18. desember 2003 *klappe klappe* HURRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #10 Del Skrevet 18. desember 2003 skjønner ikke hva som feiler enkelte folk jeg.. man kan jo ikke ha dyr bare for å ha det liksom hvis man ikke klarer å ta vare på dem får man heller la vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2003 #11 Del Skrevet 19. desember 2003 Saftig bot og noen måneder bak murene skulle vært standard til dyreplagere som blir tatt. Godt jobba btw *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 19. desember 2003 #12 Del Skrevet 19. desember 2003 Saftig bot og noen måneder bak murene skulle vært standard til dyreplagere som blir tatt. Godt jobba btw *klem* Jeg får helt vondt av slike folk som lar dyra sine gå for lut og kaldt vann :evil: Håper de får sin straff / dårlig karma! Godt at du tok affære Iset :D All ære til folk som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #13 Del Skrevet 27. desember 2003 Saftig bot og noen måneder bak murene skulle vært standard til dyreplagere som blir tatt. Godt jobba btw *klem* Ja, så kan ungene gå for lut og kaldt vann i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. desember 2003 #14 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja, så kan ungene gå for lut og kaldt vann i mellomtiden. Tja, om de ikke klarer å ta seg av dyra så er det kanskje like greit at ungene kommer under barnevernets beskyttende vinger... De vil vel neppe gå for lut og kaldt vann tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå