muffin26 Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet og kan annbefale meg en god:) Synes den vanlige forsvinner så fort.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 MAC fluid synes jeg sitter som et skudd. Men du tenkte kanskje til bruk på våtlinjen? Der har jeg en fra Isadora som jeg synes er bra.
muffin26 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2011 MAC fluid synes jeg sitter som et skudd. Men du tenkte kanskje til bruk på våtlinjen? Der har jeg en fra Isadora som jeg synes er bra. ja på våtlinjen, den jeg bruker forsvinner ganske så fort.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Anbefaler deg å gå på ett skikkelig parfymeri. Prøv Clinique sine eyelinere. Den heter Clinique quick eyes. Koster mellom 150,- 200,- maks.
Honesty Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Dior, MAC, Clarins, Estee Lauder osv har vannfast kajal som sitter som støpt når den har fått satt seg. Mine favoritter er MAC Powerpoint og Estee Lauder Double Wear, som begge sitter bom fast hele dagen.
muffin26 Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2011 Dior, MAC, Clarins, Estee Lauder osv har vannfast kajal som sitter som støpt når den har fått satt seg. Mine favoritter er MAC Powerpoint og Estee Lauder Double Wear, som begge sitter bom fast hele dagen. tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå