Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe klokke i bursdagsgave til kjæresten min som har bursdag på nyåret. Men jeg er litt clueless...

Egentlig står jeg mellom disse 2:

Klokke 1

Klokke 2

Er litt svak for skinnarmbånd på gutter, så er nok derfor jeg liker den nr 2 der. Men viktigste er jo at han liker den! Hva synes dere? Tar gjerne i mot andre tips, og blir spesielt takknemlig for synspunkter fra gutter her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syntes nr 1 var råtøff!

Nr 2 var mer "Classy" :)

Endret av Bobler
Skrevet

Smaken er jo som baken, det eneste som slo meg er at disse klokkene er veldig forskjellige.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Den første så mest ut som en fake Breitling, så jeg ville nok gått for nr 2 selv om jeg ikke likte den sånn veldig godt heller.

Edit: i tråden for hva man skal gi i julegave til kjæresten (i juleforumet), var det en bruker som hadde kjøpt en veldig kul Diesel-klokke.

Ellers synes jeg absolutt klokker med skinnrem kan være veldig fine, bare ikke akkurat den du linket til.

Edit2: Haha, nå gikk jeg inn i tråden og så, og det var nøyaktig samme klokke, bare i svart. :fnise:

Jeg likte den nok bedre i svart ja.. Men det finnes mange kule med brun skinnrem også, kjæresten min har to med brun skinnrem som er veldig kule. Men mener at urskivene på de ikke er brune.

Endret av Badabing
  • Liker 1
Skrevet

Den første så mest ut som en fake Breitling

Omg! Nå hadde jeg så og si bestemt meg for nr 1, men nå ble jeg usikker :)

Skrevet

Den første var bare...kjedelig...

Den andre synes jeg faktisk var stilig.

Men det med klokker da...det spiller jo ingen trille hva vi synes...for det er jo mottakerens smak som har ALT å si. Jeg har brukt mange år på å finne den perfekte klokken til min mann, fordi smaken vår er så forskjellig...vær derfor sikker på hva HAN liker, ikke hva vi KG'ere liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...